Η διαφήμιση στο Instagram
Τι γίνεται με τη διαφήμιση στο Instagram; Ενώ το Instagram ήταν αργό να απελευθερώσει προνόμια διαφήμισης σε όλους, σήμερα, όσο έχετε επαγγελματικό προφίλ, μπορείτε να εκτελέσετε μια διαφήμιση στο Instagram. Οι διαφημιζόμενοι έχουν τώρα 5 επιλογές διαφήμισης, όπως:
- Διαφημίσεις φωτογραφιών – η τυπική μορφή ανάρτησης Instagram
- Βίντεο διαφημίσεις – το ίδιο όπως παραπάνω, αλλά με ένα βίντεο αντί για μια φωτογραφία
- Διαφημίσεις καρουσέλ – μια διαφήμιση προβολής διαφανειών, η οποία επιτρέπει πολλαπλές εικόνες
- Διαφημίσεις ιστοριών – αυτές είναι οι εκδόσεις Instagram των διαφημίσεων Snapchat που εμφανίζονται στο επάνω μέρος της ροής
- Συλλογές διαφημίσεων – μια διαφήμιση καταλόγου που οδηγεί τους χρήστες μέσω των προσφορών προϊόντων σας
Γιατί πρέπει να επενδύσετε στο Instagram Marketing;
Σύμφωνα με την Instagram, το 60% των ανθρώπων λένε ότι ανακαλύπτουν νέα προϊόντα στην πλατφόρμα και το 20% των χρηστών επισκέπτονται ένα επιχειρηματικό προφίλ κάθε μέρα. Επιπλέον, το 33% των δημοφιλέστερων ιστοριών Instagram μοιράζονται επιχειρήσεις όπως η δική σας. Παρόμοια με τις διαφημίσεις Facebook, η ρίψη κάποιων χρημάτων πίσω από μια ανάρτηση θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη έκθεση για το εμπορικό όνομα σας, καθώς και περισσότερος έλεγχος για το ποιος μπορεί να δει την ανάρτησή σας.
Αυτό που οι διαφημιζόμενοι πρέπει να εκμεταλλευτούν είναι το γεγονός ότι το Instagram χρησιμοποιεί τα δημογραφικά δεδομένα του Facebook για να προβάλλει διαφημίσεις στα κατάλληλα μέρη. Αυτό καθιστά το εργαλείο εξαιρετικά πολύτιμο για τους διαφημιζόμενους που θέλουν να στοχεύσουν σε ένα εξειδικευμένο κοινό επειδή το Facebook έχει ήδη αξιοπρεπή ιστορία και εμπεριστατωμένες επιλογές δημογραφικής στόχευσης.
Κόστος διαφήμισης Instagram
Πόσο όμως κοστίζουν αυτές οι διαφημίσεις Instagram; Το μοντέλο που χρησιμοποιείται βασίζεται στα CPM (κόστος ανά εμφανίσεις). Ενώ οι διαφημίσεις Instagram κατά μέσο όρο λαμβάνουν πολύ υψηλότερη αφοσίωση, τότε διαφημίσεις Facebook, έρχονται σε τιμή. Σύμφωνα με τον Keith Baumwald, ιδρυτή της Leverag Consulting, τα έξοδα διαφημίσεων Instagram είναι ελαφρώς υψηλότερα σε σχέση με τις διαφημίσεις Facebook. Ο Baumwald ισχυρίζεται ότι καθώς οι διαφημίσεις είναι τόσο στοχοθετημένες, θα μπορούσατε να καταλήξετε να πληρώσετε έως και 5 δολάρια ανά CPM. Σύμφωνα με τη Στρατηγική CPC, το μέσο CPC Instagram είναι $ 0,70 (σε σύγκριση με ένα μέσο όρο $ 0,35 στο Facebook). Αυτός ο αριθμός τείνει να είναι υψηλότερος για τους χρήστες Instagram μεταξύ 18 και 44 ετών, για τις γυναίκες και για τους χρήστες της συσκευής Apple. Οι διαφημιζόμενοι έχουν τον έλεγχο του τρόπου με τον οποίο κατανέμονται οι προϋπολογισμοί τους. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ ενός ημερήσιου προϋπολογισμού για να περιορίσετε το ποσό της δαπάνης ανά ημέρα ή έναν προϋπολογισμό καθ ‘όλη τη διάρκεια ζωής, όπου θα ρυθμίζατε τις διαφημίσεις σας να εκτελούνται για μεγάλο χρονικό διάστημα έως ότου εξαντληθεί ο προϋπολογισμός.
Άλλοι τρόποι για τον έλεγχο των δαπανών διαφημίσεων Instagram περιλαμβάνουν τη ρύθμιση του προγραμματισμού των διαφημίσεών σας (για παράδειγμα, μπορείτε να καθορίσετε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας που θέλετε να εκτελούνται οι διαφημίσεις σας), ορίζοντας τη μέθοδο προβολής διαφημίσεων (υπάρχουν τρεις επιλογές: κλικ σε συνδέσμους, εντυπώσεις, καθημερινή μοναδική προσέγγιση), καθώς και τον καθορισμό του ποσού της προσφοράς σας (μη αυτόματη έναντι αυτόματης).
10 συμβουλές μάρκετινγκ Instagram για να χτίσετε τη μάρκα σας και να κερδίσετε followers
Τώρα που γνωρίζετε τη μακροπρόθεσμη αξία του Instagram Marketing, το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας και να αρχίσετε να τοποθετείτε εικόνες με συναρπαστικές ετικέτες και hashtags για να συνδεθείτε με τους πελάτες σας. Αυτές οι 10 συμβουλές Instagram μάρκετινγκ θα σας βοηθήσουν να προωθήσετε την επιχείρηση σας και να αυξήσετε κατά πολύ τους πελάτες σας.
# 1: Δημιουργήστε μια κοινότητα γύρω από ένα ενεργό hashtag Instagram
Το μεγάλο πράγμα σχετικά με αυτή τη στρατηγική είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως το Twitter και το Pinterest, αλλά λειτουργεί τόσο καλά στο Instagram και είναι ο ιδανικός τρόπος για να προσελκύσετε το κοινό σας. Η Nike πήγε καλά με τη χειμερινή τους εκστρατεία Choose Your WinterΤο ίδιο το Instagram έχει αναγνωρίσει τη Nike για την ικανότητα να ξεκινήσει μια κίνηση με τη #runfree καμπάνια της. Φυσικά, και διάφορες πιο μικρές επιχειρήσεις, παίρνοντας παράδειγμα από τη Nike, έχουν ακολουθήσει αυτή την τακτική και είδαν την επιχείρηση τους να αυξάνεται ραγδαία.
# 2: Συνεργαστείτε με μή κερδοσκοπικές εταιρείες που υποστηρίζουν τις αξίες της επιχείρησης σας
Πολλές επιχειρήσεις που υπάρχουν στο Instagram έχουν οργανώσει εκστρατείες από κοινού με μή κερδοσκοπικές οργανώσεις.Με αυτό τον τρόπο επωφελούνται και οι 2 πλευρές με σωστή προβολή και αύξηση της αναγνωρισιμότητας τους.Φυσικά, εκτός του μάρκετινγκ βοηθούν στο να περάσουν σημαντικά μηνύματα στο κοινό της επιχείρησης μέσω της προβολής των μή κερδοσκοπικών οργανισμών.
# 3: Συνδεθείτε με τους followers ενώ παραμένετε σχετικοί με την επιχείρηση σας
Πάντα θέλετε να σκέφτεστε τη νοοτροπία των καταναλωτών-στόχων σας. Πιθανότατα έχετε ήδη δημιουργήσει λίγες προσωπικότητες αγοραστών και έχετε μια ιδέα για τους πελάτες που εξυπηρετείτε. Αλλά τώρα πρέπει να σκεφτείτε γιατί είναι στο Instagram. Να σκοτώσουν ελεύθερο χρόνο; Για να δουν τι συμβαίνει με τους φίλους τους; Για να ενημερωθούν για τα παιδιά τους; Ας υποθέσουμε ότι έχετε πωλήσει υπηρεσίες παροχής οικονομικών συμβουλών και έχετε διαπιστώσει ότι οι πελάτες σας αγαπούν τα αθλητικά αυτοκίνητα και τείνουν να ακολουθούν τις δημοφιλείς μάρκες αυτοκινήτων στο Instagram. Εντάξει, τέλεια λύση: δημοσιεύστε φωτογραφίες από φανταχτερά αθλητικά αυτοκίνητα! Σωστά? Λοιπόν, δεν είναι αρκετό – πρέπει να είναι σχετικές με αυτό που πουλάτε, θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε ένα ελκυστικό σπορ αυτοκίνητο, αλλά γράψτε μια ωραία περιγραφή λέγοντας: “Δε θα θέλατε να αγοράσετε αυτό το αυτοκίνητο;
Μπορείτε να αρχίσετε να λαμβάνετε καλύτερες οικονομικές αποφάσεις! Καλέστε μας σήμερα για δωρεάν 30λεπτη διαβούλευση. “Και στη συνέχεια σταματήστε να ανεβάζετε αυτοκίνητα για λίγο, επειδή δε θέλετε η αγορά σας να πιστεύει ότι πουλάτε σπορ αυτοκίνητα.
Η Harpoon το κάνει καλά χρησιμοποιώντας πάντα χιούμορ, νόστιμες συνταγές που φτιάχνουν ή εμπνέονται από τις γεύσεις μπύρας τους και πάντα παραμένουν σχετικές με την εποχή του χρόνου, ενώ παράλληλα προωθούν τις εποχιακές γεύσεις τους, για να δείξουν πώς σχετίζονται με τους οπαδούς τους. Για παράδειγμα, η ανάρτηση που ακολουθεί έχει μεγάλη απήχηση για διάφορους λόγους. Πρώτα απ ‘όλα υπάρχει ένα αξιολάτρευτο κουτάβι στην εικόνα (ποιος δε θέλει να βλέπει αξιολάτρευτα κουτάβια;), η έκφραση στο πρόσωπο των σκύλου είναι ανεκτίμητη και ταιριάζει απόλυτα με τη λεζάντα, και η μπύρα τους διαφημίζεται τέλεια στη φωτογραφία.
[cz_gap height=”75px”]
# 4: Μην κάνετε πάρα πολλές αναρτήσεις
Αυτή η συμβουλή είναι αρκετά αυτονόητη, αλλά για όσους είναι νέοι στο Instagram, παρακαλούμε να σημειώσετε ότι η υπερβολική ανάρτηση είναι ένα μεγάλο λάθος! Σύμφωνα με μια μελέτη του CoSchedule, ο βέλτιστος χρόνος για μια επιχείρηση να δημοσιεύει στο Instagram ανά ημέρα είναι 1-2, αλλά όχι περισσότερο ή λιγότερο. Βρήκαν επίσης ότι οι καλύτερες ώρες για την ανάρτηση είναι μεταξύ 8:00 π.μ. – 9:00 π.μ. και 2:00 π.μ. (οπότε φροντίστε να προγραμματίσετε την ανάρτηση αυτή!). Υποθέτω ότι αυτό συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι έχουν περισσότερο χρόνο να ελέγξουν το Instagram τους στο κρεβάτι το πρωί, καθώς και όταν μετακινούνται για εργασία.
# 5: Προωθήστε το Instagram σας παντού
Αυτό είναι αυτονόητο, αλλά πρέπει να εκμεταλλευτείτε αυτό το κανάλι με τον ίδιο τρόπο που κάνετε τα άλλα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, τοποθετείστε εικονίδια στην αρχική σας σελίδα ή στις σελίδες προϊόντων που συνδέουν τους επισκέπτες με τα κοινωνικά σας κανάλια. Πρέπει επίσης να προστεθεί ένα εικονίδιο Instagram.
Κατά τη ρύθμιση του λογαριασμού σας Instagram, θα πρέπει πρώτα να συνδεθείτε με το Facebook για να συνδεθείτε με τους φίλους σας, αλλά αυτή είναι μόνο η αρχή της προώθησης του καναλιού σας. Θα πρέπει να τρέχετε καμπάνιες Instagram σε όλα τα κοινωνικά σας δίκτυα και να στέλνετε υπενθυμίσεις σε εργαζόμενους, πρεσβευτές μάρκας και συνεργάτες (βασικά οποιοσδήποτε έχει δημιουργήσει μια θετική σχέση με το εμπορικό σήμα σας) για να χρησιμοποιήσει το hashtag της επιχείρησής σας και οποιουσδήποτε hashtag που είναι σχετικοί ή σημαντικοί εκστρατεία μάρκετινγκ που λειτουργεί.
Δώστε δύναμη στους εργαζομένους σας, ειδικά εκείνους που συχνά επικοινωνούν με τους πελάτες και τους πελάτες σας, για να προσθέσετε έναν σύνδεσμο στην εταιρία Instagram στις υπογραφές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Προσθέστε ένα εικονίδιο – σύνδεσμο Instagram στο προφίλ σας LinkedIn και στην επαγγελματική σας κάρτα. Αναρτήστε τις φωτογραφίες Instagram στο Twitter και στους προσωπικούς λογαριασμούς της επιχείρησής σας. Οι ευκαιρίες είναι ατελείωτες, αλλά μόλις το Instagram σας είναι δελεαστικό, προβάλετέ το στους χρήστες και ξεκινήστε να χτίζετε τη βάση των followers σας.
# 6: Βρείτε την ομορφιά της επιχείρησης σας
Πολλές εταιρείες B2B έχουν ήδη αποφανθεί το Instagram ως μια άχρηστη πλατφόρμα για την επιχείρησή τους – το μυαλό τους είναι ότι δεν πωλούν τρόφιμα, μπίρες ή ρούχα.Τα προϊόντα τους είναι είτε μη ελκυστικά είτε άυλα, έτσι γιατί θα χρησιμοποιούν μια εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών; Το καταλαβαίνουμε, ίσως να πουλάτε λογισμικό, και έτσι οι εικόνες των προϊόντων σας να μην είναι εξαιρετικά ελκυστικές για το ακροατήριό σας Instagram. Μην ανησυχείτε καθώς υπάρχουν τόσοι άλλοι τρόποι για να φτιάξετε την επωνυμία σας χωρίς να προβάλλετε άμεσα φωτογραφίες των προϊόντων σας! Βγάλτε φωτογραφίες στο γραφείο ή στο περιβάλλον εργασίας σας για να δώσετε στους οπαδούς σας μια κλεφτή ματιά στην καθημερινότητα της μοναδικής κουλτούρας της εταιρείας σας. Για παράδειγμα, δημιουργήσετε ένα μοναδικό hashtag για το πάρτι διακοπών της εταιρείας σας και να έχετε όλους τους υπαλλήλους σας να προσθέσουν το hashtag στις εικόνες που βγάζουν. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αναπαράγετε φωτογραφίες που τραβήξατε από τους υπαλλήλους και να δημιουργείτε κίνηση γύρω από τα δημοφιλή hashtags.
# 7: Χρησιμοποιήστε όλα τα εργαλεία που έχει να προσφέρει η Instagram
Από τη δημιουργία του Instagram το 2010, συνέχισαν να κάνουν αλλαγές στην εφαρμογή με έναν καλό ρυθμό. Υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε στο Instagram για να ομορφύνετε τις φωτογραφίες σας, να παρακολουθείτε την απόδοση και να παραμείνετε στην κορυφή των αλλαγών. Ελέγξτε αυτή τη λίστα με μερικά από τα αγαπημένα μας εργαλεία Instagram και ακολουθήστε αυτές τις τρεις συμβουλές κατά την πλοήγηση στο app σας:
- Γνωρίστε όλα τα φίλτρα της Instagram, τα ειδικά εφέ και τα εργαλεία επεξεργασίας. Χρησιμοποιήστε την ομάδα δημιουργικών σας για να βοηθήσετε να χειριστείτε τις φωτογραφίες σας για να έχετε το πιο οπτικά επιτακτικό αποτέλεσμα. Μερικά από τα πιο δημοφιλή φίλτρα περιλαμβάνουν το Low-Fi, τη Βαλένθια και το X-Pro II.
- Το Instagram διαθέτει μια σειρά επιχειρηματικών εργαλείων που βοηθούν τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο ο λογαριασμός τους εκτελεί. Τα εργαλεία ανάλυσης Instagram περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τις εμφανίσεις, την προσέγγιση, τις προβολές προφίλ, τα κλικ στο δικτυακό τόπο, τα κλικ κλήσεων και τα κλικ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτή η λειτουργία είναι διαθέσιμη για όλα τα επαγγελματικά προφίλ ανεξάρτητα από το αν πληρώνουν ή όχι για τη διαφήμιση. Οι χρήστες μπορούν επίσης να πάρουν πληροφορίες για τους followers τους, για παράδειγμα, την κατανομή των φύλων, την ηλικιακή περιοχή, τις κορυφαίες τοποθεσίες και τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας που η βάση των follwers είναι πιο ενεργή.
- Τέλος, κινηθείτε έξυπνα. Το Instagram είναι νέο, πολυσυζητημένο και γρήγορα αναπτυσσόμενο, και με την επιτυχία που οι διαφημιστές έχουν δει μέχρι στιγμής, η πλατφόρμα θα συνεχίσει να τροφοδοτεί τις επιχειρήσεις, δεδομένου ότι έτσι θα κάνουν και τα χρήματα. Το Instagram έχει ήδη κάνει πολλά για να στηρίξει τις επιχειρήσεις στην πλατφόρμα με ένα ολόκληρο τμήμα της ιστοσελίδας τους αφιερωμένο στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και εμπόρους.
# 8: Πάρτε ιδέες από άλλους
Υπάρχουν τόσες πολλές καλές επιχειρήσεις εκεί έξω στην πλατφόρμα και θα πρέπει να παρακολουθείτε τις περισσότερες. Ακολουθήστε το Charity Water, το GoPro, το Starbucks, το Adidas, το Taco Bell, όλες τις μάρκες που αναφέρονται σε αυτό το άρθρο, καθώς και σχετικές με τον τομέα σας και αντιγράψτε τις καλύτερες στρατηγικές με τη δική σας μοναδική πινελιά. Εκτός από τη μίμηση άλλων εταιρειών, μιμηθείτε τους οπαδούς σας. Σύμφωνα με την Rachel Gillet της Fast Company, “Το 2011 ο Chobani ανακάλυψε ότι, πριν ακόμα φτάσει η μάρκα στην Instagram, οι οπαδοί τους έκαναν φωτογραφίες από τα κολακευτικά παρασκευάσματά τους χρησιμοποιώντας το ελληνικό γιαούρτι. Οι οπαδοί Chobani χρησιμοποίησαν hashtags όπως #creationaday και #chobani για να παρουσιάσουν το γιαούρτι ως βασικό συστατικό και έτσι χρησιμοποιήθηκαν από την επιχείρηση.
# 9: Προβάλετε ωραίες εμπειρίες σχετικά με την επιχείρηση σας
Η General Electric είναι επαγγελματίας σε αυτό. Δε θα πιστεύατε ότι οι ανεμογεννήτριες έχουν φωτογένεια, αλλά κοιτάξτε αυτή την εκπληκτική φωτογραφία. Σύμφωνα με το ιστολόγιο του Instagram, “Δείξτε πώς η εταιρεία σας βλέπει τον κόσμο και την καταστήσει νόημα στους ανθρώπους.” Δεν είστε φωτογράφος; Ξεκινήστε μια καμπάνια hashtag (δείτε την άκρη # 1) και δημοσιεύστε τις φωτογραφίες που βγάζουν οι οπαδοί σας.
# 10: Αλληλεπιδράστε με άλλους για να αναπτύξετε το Instagram σας
Ένα άλλο σημαντικό βήμα στη διαδικασία είναι η αλληλεπίδραση με τους οπαδούς σας και τους ανθρώπους που θέλουν να σας ακολουθήσουν. Αν ήδη δημοσιεύετε περιεχόμενο που αξίζει να ακολουθηθεί, τότε αρχίστε να κάνετε “Like”, να σχολιάζετε και να ακολουθείτε άλλους. “Αν περιμένετε από τους ανθρώπους να συμμετάσχουν στις αναρτήσεις σας, αναμένουν το ίδιο, γράφει ο TINT CEO Tim Sae Koo. “Όσο πιο ενεργός είστε, τόσο πιο δημοφιλές είναι το όνομα χρήστη / ο λογαριασμός σας στον ιδιοκτήτη και τους οπαδούς του ιδιοκτήτη.” Έτσι αναζητήστε δημοφιλείς hashtags και αρέσει! Γράψτε συμπληρωματικά σχόλια στις αναρτήσεις των ανθρώπων και # εικόνες εικόνων, δίνοντας πίστωση στο πρωτότυπο. TIP: Μπορείτε να επιλέξετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις όταν οι λογαριασμοί στους οποίους στοχεύετε μοιράζονται μια νέα ανάρτηση, ώστε να μπορείτε να απαντήσετε άμεσα.
Leave a Comment