0

Η διαφήμιση στο Instagram εξελίχθηκε από τη στιγμή που  ενοποιήθηκε με τη διαφήμιση στο Facebook.Το Instagram πλέον είναι μια τεράστια κοινότητα με περισσότερους από 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες.Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν για να προβληθούν καθώς πλέον είναι πολύ διαδεδομένη πλατφόρμα διαφήμισης.

Αυτή η τρομερή αύξηση του Instagram ως πλατφόρμα διαφήμισης, οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στα οπτικά μέσα που χρησιμοποιούνται για τη σύνδεση χρηστών – επιχειρήσεων.

Παρακάτω έχουμε 7 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στη διαφήμιση της επιχείρησης σας στο Instagram:

1. Εξοικείωση με όλους τους τύπους διαφημίσεων

Στο Instagram υπάρχει μεγάλο φάσμα διαφημίσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.Οι βασικότερες όμως είναι οι παρακάτω:

Photo ads

Οι διαφημίσεις με φωτογραφία είναι αυτές, που οι περισσότεροι άνθρωποι συνηθίζουν να βλέπουν στο Instagram. Αποτελούνται από μία φωτογραφία με ένα μικρό εικονίδιο “Sponsored” στην πάνω δεξιά γωνία.

Carousel ads

Οι διαφημίσεις Carousel επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσθέσουν πολλές εικόνες μέσα σε μια διαφήμιση, στις οποίες περιηγούνται οι χρήστες με κίνηση προς τα δεξιά (Swipe).Οι διαφημίσεις αυτού του τύπου είναι πολύ αποτελεσματικές

Video ads

Oι διαφημίσεις βίντεο είναι οι πιο αποτελεσματικός τύπος διαφήμισης και έχει το μεγαλύτερο ποσοστό σύνδεσης χρηστών – επιχειρήσεων. Τα βίντεο πρέπει να είναι ευχάριστα για να προσφέρουν την κατάλληλη εμπειρία στους χρήστες και μελλοντικούς πελάτες σας.

Marquee ads

Οι διαφημίσεις Marquee είναι διαφημίσεις μιας μόνο μέρας, που προσφέρουν σίγουρες εμφανίσεις και υψηλές θέσεις στο Instagram. Οι επιχειρήσεις μέσω αυτού του τύπου διαφήμισης μπορούν να προβάλουν μια διαφήμιση με διαφορετικό κείμενο στον ίδιο χρήστη, έως τρείς φορές την ημέρα!

2. Στόχευση κοινού

 

Το πιο σημαντικό κομμάτι της διαφήμισης είναι η προβολή τους στους σωστούς χρήστες. Σε αυτό βοηθάει πολύ η ενσωμάτωση των διαφημίσεων του Instagram με αυτές του Facebook. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις εξειδικευμένες λειτουργίες στόχευσης που έχει το Facebook, όπως η τοποθεσία, η ηλικία, το φύλο και πολλές άλλες.

Η σωστή στόχευση του κοινού οδηγεί σε αύξηση της αναλογίας click προς αριθμό εμφανίσεων και κατ’ επέκταση μείωση του κόστους ανά κλικ.

Βρείτε με προσοχή τους πελάτες-στόχους σας και χρησιμοποιήστε ειδικές καμπάνιες για αυτούς.

3. Συνεργασία με influencers

 

Οι Influencers στο Instagram είναι άτομα τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητά σας καθώς και τον αριθμό των followers σας. Αυτά τα άτομα είναι επαγγελματίες με τεράστια επιρροή στο Instagram με πολλούς followers να τους ακολουθούνε.

Μέσα από αυτή τη συνεργασία κερδίζετε επίσης αξιοπιστία και φτιάχνετε μια θετική εικόνα της επιχείρησης σας στους χρήστες του Instagram.

4. Φυσικές διαφημίσεις

 

Οι πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις στο Instagram δε μοιάζουν καν για διαφημίσεις.Το Instagram ακολουθεί τέτοιες τεχνικές ώστε οι διαφημίσεις σας να φαίνονται φυσικές για τους χρήστες χωρίς να ξεχωρίζουν πολύ από διάφορες απλές αναρτήσεις.

Χρησιμοποιείστε σωστό κείμενο που συνδέεται με οργανικό περιεχόμενο.Οι διαφημίσεις σας θα πρέπει να μη “κάνουν μπάμ” στο μάτι των χρηστών αλλά να μοιάζουν με αναρτήσεις που θα είχαν οι φίλοι τους.

Πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει η ποιότητα του οπτικού μέσου που χρησιμοποιείται.Θα πρέπει οι εικόνες σας και τα βίντεο να  είναι υψηλής ποιότητας και πλήρως λειτουργικά.Καθώς στο Instagram το οπτικό μέσο χρησιμοποιείται πάρα πολύ.

5. Χρήση δημοφιλών Hashtag

 

Τα Hashtag σας βοηθούν να ξεχωρίσετε από το πλήθος των αναρτήσεων.Η τακτική που πρέπει να ακολουθήσετε είναι να χρησιμοποιείτε τα πιο δημοφιλή hashtag που είναι σχετικά όμως με την επιχείρηση σας.Έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να βρουν την επιχείρηση σας μέσα από τις αναρτήσεις που βλέπουν.

Υπάρχουν φυσικά σελίδες μέσα από τις οποίες μπορείτε να βρείτε δημοφιλή hashtag όπως:

  • Hashtagify
  • Keyhole
  • Websta
  • HashTags.org

Μπορείτε να δημιουργήσετε και τα δικά σας αποκλειστικά Hashtags που θα επικεντρώνονται ακριβώς στην επιχείρησή σας ή στην καμπάνια που θέλετε να προωθήσετε.Απλά, εαν έχετε λίγους followers ίσως πάρει λίγο καιρό στα hashtag να γίνουν ευρέως δημοφιλή.

6. Χρήση call to action (CTA)

Σε αντίθεση με τις οργανικές αναρτήσεις του Instagram, μπορείτε να προσθέσετε ένα Call To Action στις διαφημίσεις σας. Σκοπός του CTA είναι να δώσει στο κοινό σας τη δυνατότητα να συνδεθεί με την επιχείρηση σας, με έναν συγκεκριμένο τρόπο.

Το Instagram παρέχει μια ποικιλία από προκαθορισμένα κουμπιά CTA συμπεριλαμβανομένων:

  • Κάντε μια αγορά τώρα
  • Κάντε κράτηση τώρα
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Κάντε εγγραφή
  • Μάθετε περισσότερα
  • Κατεβάστε το τώρα
  • Κάντε εγκατάσταση τώρα
  • Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή
  • Ακούστε τώρα
  • Παίξτε το παιχνίδι
  • Δείτε το βίντεο
  • Παρακολουθήστε περισσότερα

Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τα σωστά CTA για την επιχείρηση σας.

7. Κάντε πολλές δοκιμές

 

Μην επαναπαύεστε σε μια συγκεκριμένη διαφήμιση αλλά δοκιμάστε διαφορετικές μορφές.Αλλάζοντας την εικόνα της, τη λεζάντα ή και το CTA  μπορείτε να αλλάξετε τελείως τα αποτελέσματα της διαφήμισης.Στο Instagram η διαδικασία αυτή είναι πάρα πολύ εύκολη.Μπορείτε να αντιγράψετε τις υπάρχουσες διαφημίσεις και ύστερα να τις τροποποιήσετε όπως εσείς επιθυμείτε.Φροντίστε να καταγράφετε τα αποτελέσματα μετά από κάθε αλλαγή ώστε να καταλήξετε σε ποιες αλλαγές είναι καλύτερες.

Συμπερασματικά

Το Instagram πλέον είναι μια πολύ σημαντική πλατφόρμα διαφήμισης για τις επιχειρήσεις.Με τις επτά συμβουλές που αναφέραμε μπορείτε να ξεκινήσετε τις δικές σας διαφημιστικές καμπάνιες.
Αν χρειάζεστε βοήθεια με την επιχείρησή σας σχετικά με τη διαφήμιση μπορούμε να σας βοηθήσουμε! Γνωρίζουμε όλα τα μυστικά μιας καλής διαφήμισης στα Social Media και όχι μόνο.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *