Αν είστε διαφημιζόμενος, ένας οργανισμός ή ένας καταναλωτής στο διαδίκτυο, θα πρέπει να ενημερωθείτε σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι αλλαγές αυτές θα επηρεάσουν την εμπειρία της περιήγησης και της διαφήμισης στο διαδίκτυο.
Ας εμβαθύνουμε στις 9 μεγάλες αλλαγές που έρχονται στο Google Ads
1. Η διαφήμιση με ροή ειδήσεων αλλάζει με το Discovery Ads
Μην ακούτε τους υπερβολικούς – η ροή ειδήσεων δεν είναι ακόμα νεκρή! Και στην πραγματικότητα, ίσως να είναι σε άνοδο. Μπορεί να θυμάστε το Google που αποκάλυψε το Google Discover τον περασμένο Σεπτέμβριο. Οι διαφημίσεις του Google Discovery παρέχουν έναν καμβά για τους διαφημιζόμενους, προκειμένου να προσελκύσουν τους καταναλωτές με ένα περιστρεφόμενο καρουσέλ εικόνων. Οι διαφημίσεις του Google Discovery προσφέρουν μεγάλη σύνδεση με τους χρήστες – μπορείτε να τις προβάλλετε μέσω της αρχικής σελίδας του YouTube, της καρτέλας προώθησης του Gmail και της ροής στο Google Discover. Επίσης, εκμεταλλεύονται την εκμάθηση μηχανών, με την πάροδο του χρόνου, προσφέρουν την καλύτερη διαφήμιση βασισμένη στις ανάγκες σας.
Το 85% των διαδικτυακών καταναλωτών λαμβάνει μια ενέργεια που σχετίζεται με το προϊόν μέσα σε 24 ώρες. Οι διαφημίσεις Google Discovery επωφελούνται από αυτό, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να προβάλλουν διαφημίσεις σε στιγμές που ψάχνουν να βρουν κάτι νέο. Και το έχουν κάνει με επιτυχία. Αυτός ο τύπος διαφήμισης κυκλοφορεί για τους διαφημιζόμενους αργότερα αυτό το έτος.
2. Το ενσωματωμένο διαφημιστικό κείμενο έρχεται στο δίκτυο αναζήτησης με το Gallery ads.
Η εμπορική πρόθεση στο δίκτυο αναζήτησης είναι ασύγκριτη – αλλά τι γίνεται με τα οπτικά μέσα; Φέτος, η Google θέλησε να συνδυάσει την πρόθεση αναζήτησης με μια πιο διαδραστική και οπτική μορφή διαφήμισης. Τα Gallery Ads επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να συνδυάζουν συναρπαστικές εικόνες για διαφήμιση στο δίκτυο αναζήτησης.
Όπως και το Discovery Ads, το Gallery Ads υπάρχουν στη μορφή καρουσέλ και επιτρέπουν στους καταναλωτές να αλληλεπιδρούν με τις εικόνες σας. Σε αντίθεση με το Discovery Ads, βρίσκονται στο επάνω μέρος της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι έχουν τώρα τη δυνατότητα όχι μόνο να εμφανίζουν διαφημίσεις ακριβώς την στιγμή που αναζητούν λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.αλλά δείχνουν εικόνες που προσελκύουν το ενδιαφέρον. Όσον αφορά τις προδιαγραφές, το Google Gallery επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να διαθέτουν:
- Μεταξύ 4 και 8 εικόνων
- Μια ετικέτα 70 χαρακτήρων με κάθε εικόνα
- Και μέχρι 3 τίτλους (για πειράματα CTA!)
Κατά μέσο όρο, οι καμπάνιες που αξιοποιούν το Gallery Ads έχουν σημειώσει αύξηση στις αλληλεπιδράσεις των χρηστών έως και 25%. Επίσης, κυκλοφορούν στους διαφημιστές αργότερα αυτό το έτος.
3. Μεγάλες βελτιώσεις στο smart bidding
Μία από τις τρεις «σημαντικές επαναστάσεις» που συζητήθηκαν στην αρχή της επικαιρότητας ήταν η εκμάθηση μηχανών – ένας όρος που δεν μπορείτε να αποφύγετε στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ που αναφέρεται στη δύναμη των υπολογιστών να βρίσκουν πρότυπα στα δεδομένα και να λαμβάνουν αποφάσεις με βάση αυτές. Από τους πολλούς τρόπους με τους οποίους η Google εφαρμόζει μηχανική μάθηση σε όλες τις διαφημιστικές ιδιότητές της, ένας από τους πιο σημαντικούς είναι το Smart Bidding. Το Smart Bidding αναφέρεται στη χρήση της εκμάθησης μηχανών από τις διαφημίσεις Google για βελτιστοποίηση των προσφορών σας για μετατροπές ή αξία μετατροπής. Εάν έχετε αυτοματοποιήσει ποτέ την προσφορά σας με το Target CPA, Target ROAS, Maximiaze Conversions, or Enhanced CPC, γνωρίζετε το Smart Bidding. Ευτυχώς, η φετινή εκδήλωση περιελάμβανε την ανακοίνωση τριών μεγάλων βελτιώσεων του Smart Bidding:
- Στόχοι μετατροπής σε επίπεδο καμπάνιας: Εάν έχετε μια καμπάνια αφιερωμένη, για παράδειγμα, σε επισκέψεις στο κατάστημα που αυξάνουν το στόχο της μετατροπής, μπορείτε τώρα να βελτιστοποιήσετε όλες τις προσφορές σας στην καμπάνια για αυτόν τον στόχο.
- Σύνολα ενεργειών μετατροπής: Εάν θέλετε να βελτιστοποιήσετε τις προσφορές σας σε πολλές καμπάνιες, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα σύνολο επιθυμητών ενεργειών μετατροπής.
- Προσαρμογές εποχικότητας: Εάν έχετε μια επερχόμενη πώληση ή συμβάν που αναμένετε να αυξήσετε τις ευκαιρίες μετατροπής, το Google Ads θα βελτιστοποιήσει τις προσφορές σας για εκείνη τη χρονική περίοδο και θα τις επαναφέρουν κανονικά στη συνέχεια.
Από τις 21 Αυγούστου 2019, όλοι οι διαφημιζόμενοι αναζήτησης έχουν πρόσβαση στο καινούριο Smart Bidding της Google.Αφού ορίσετε έναν προϋπολογισμό και ένα επίπεδο στόχου απόδοσης των διαφημιστικών δαπανών (ROAS), η Google θα πάρει τα ηνία και θα βελτιστοποιήσει τις προσφορές λέξεων-κλειδιών σας για να μεγιστοποιήσει την αξία μετατροπής της καμπάνιας σας.
4. Διαφημίσεις YouTube για όλους μέσω του Google Ads
Δεν είναι μυστικό ότι το YouTube προσφέρει απίστευτα σημαντική αξία στους διαφημιζόμενους. Συλλογικά, παρακολουθούμε δισεκατομμύρια βίντεο στην πλατφόρμα κάθε μέρα. Αυτό που δεν είναι τόσο γνωστό είναι η αξία των διαφημίσεων – οι διαφημίσεις έξι δευτερολέπτων που παίζουν πριν ξεκινήσει το βίντεο. Σύμφωνα με τα παγκόσμια δεδομένα που συγκέντρωσε η Google πέρυσι, μια σειρά από τρεις διαφημίσεις αφήνει μια πιο αξέχαστη και καλή εντύπωση στους καταναλωτές από ό,τι μια ενιαία διαφήμιση 30 δευτερολέπτων. Όπως είναι ελπιδοφόρο και αν ακούγεται, υπάρχει πρόβλημα. Λίγες επιχειρήσεις έχουν τους πόρους για να δημιουργήσουν κομψές, επαγγελματικές διαφημίσεις μικρής διάρκειας. Σε μια κάπως σπάνια περίπτωση που μια επιχείρηση έχει περιεχόμενο βίντεο, είναι συνήθως με τη μορφή ενός ή δύο λεπτών βίντεο. Η διαδικασία της συμπίεσης αυτών σε έξι δευτερόλεπτα – διατηρώντας το μήνυμα που περνάνε, είναι μια πολύ δύσκολη διαδικασία. Το Google Ads έχει πλέον ένα εύχρηστο νέο εργαλείο που μπορεί να μετατρέψει οποιοδήποτε βίντεο μικρότερο από 90 δευτερόλεπτα σε μια συλλογή διαφημίσεων που είναι έτοιμες για το YouTube. Είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει αργότερα αυτό το έτος χωρίς επιπλέον κόστος για τους διαφημιστές. Επιπλέον, περιλαμβάνει ένα σύνολο βασικών εργαλείων επεξεργασίας που σας δίνουν τον απόλυτο έλεγχο των τελικών προϊόντων.
5. Προσαρμοσμένη συνάφεια + προσαρμοσμένη πρόθεση = προσαρμοσμένα ακροατήρια
Παρόλο που η συνηθισμένη σοφία είναι ότι οι διαφημίσεις στο Facebook – όχι οι διαφημίσεις Google – είναι η πρώτη πλατφόρμα που βασίζεται στο κοινό, αυτό έχει αλλάξει σταδιακά τα τελευταία χρόνια. Δεν ήταν έκπληξη το γεγονός ότι τάση συνεχίζεται και φέτος. Εν προκειμένω: Η Google συγχωνεύει τα κοινά με ίδια ενδιαφέροντα και προθέσεις και δημιουργεί εύκολα είδη κοινού. Μια ανανέωση πλησιάζει. Ενώ ένα προσαρμοσμένο κοινό σας δίνει τη δυνατότητα να στοχεύσετε μια ομάδα ανθρώπων που επιδεικνύουν ένα συγκεκριμένο κοινόχρηστο ενδιαφέρον, ένα προσαρμοσμένο κοινό πρόθεσης σάς δίνει τη δυνατότητα να στοχεύσετε μια ομάδα ατόμων που επιδεικνύουν εμπορικό ενδιαφέρον σε ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Η διάκριση αυτή τείνει να εξαφανιστεί. Σύντομα, η δυνατότητα προσανατολισμού των προοπτικών με βάση τα ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές τους θα φιλοξενηθεί υπό την προσωπική ομπρέλα στοχευμένου κοινού. Μια βασική διαφορά ανάμεσα σε αυτό και σε ένα προσαρμοσμένο κοινό στο Facebook, φυσικά, είναι η άμεση πρόσβαση της Google στα δεδομένα αναζήτησης.
6. Αυξήστε το κέρδος σας με το εργαλείο επέκτασης κοινού
Συνεχίζοντας, αν διαπιστώσετε ότι ένα από τα προσαρμοσμένα είδη κοινού σας λειτουργεί ιδιαίτερα καλά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ολοκαίνουργιο εργαλείο επέκτασης κοινού για να προσεγγίσετε τους καταναλωτές που βλέπουν και συμπεριφέρονται παρόμοια με τους ανθρώπους μέσα σε αυτό το προσαρμοσμένο κοινό. Αυτό μοιάζει πιθανότατα εξοικειωμένο με εσάς, και για καλό λόγο – είναι σχεδόν το ίδιο με ένα κοινό που ψάχνει στο Facebook. Για όσους δε διαφημίζουν στο Facebook ή που δεν είναι εξοικειωμένοι με το αληθινό κοινό, η ιδέα είναι απλή: το νέο εργαλείο επέκτασης του κοινού της Google θα σας επιτρέψει να αυξήσετε τον αριθμό των καταναλωτών που βλέπουν τις προσφορές σας διασφαλίζοντας παράλληλα ότι αυτές οι προσφορές είναι σχετικές και χρήσιμες τους.
7.Το Google Shopping γίνεται περισσότερο … αγορά
Μια από τις πιο σημαντικές εξελίξεις στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η εμφάνιση περιεχομένου που μπορεί να αγοραστεί. Μόνο πριν από λίγους μήνες, το Instagram παρουσίασε το Checkout στο Instagram – μια νέα (αν και περιορισμένη) λειτουργικότητα που επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν υλικό απευθείας μέσα στην εφαρμογή. Λίγο αργότερα, η Google ανήγγειλε μια πιλοτική έκδοση των αποτελεσμάτων αναζήτησης εικόνων που μπορούν να αγοραστούν. Το κοινό νήμα που συνδέει αυτά τα δύο χαρακτηριστικά μαζί είναι η εξάλειψη της τριβής. Με άλλα λόγια, οι διαφημιζόμενοι πωλητές θέλουν να κάνουν λιγότερο επώδυνο για τις προοπτικές σας να γίνουν οι πελάτες σας.
Προφανώς, γι ‘αυτό το λόγο η Google επιτρέπει τώρα στους αγοραστές online να πραγματοποιούν απευθείας αγορές εντός της διεπαφής αγορών. Θα έχουν ακόμα την επιλογή να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας αν είναι τόσο διατεθειμένοι και η Google εγγυάται ότι όλοι οι αγοραστές θα απολαύσουν μια εύκολη διαδικασία και κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών.
8. Αγορές διαφημίσεις βιτρίνας σε νέα μέρη
Σύμφωνα με το θέμα της παράδοσης σχετικών διαφημίσεων, η σημασία της κατανόησης της πρόθεσης των χρηστών εμφανίστηκε επανειλημμένα καθ ‘όλη τη διάρκεια της ομιλίας. Συγκεκριμένα, η Google τόνισε τη σημασία της χρήσης οπτικών εικόνων για να εμπνεύσει τους καταναλωτές των οποίων τα ερωτήματα αναζήτησης δείχνουν ότι ελπίζουν να ανακαλύψουν νέα προϊόντα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κυκλοφόρησαν διαφημίσεις βιτρίνας στα τέλη του 2017 και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο διευρύνουν τις διαφημίσεις αγορών βιτρίνας σε επιπλέον ιδιότητες διαφημίσεων φέτος. Για όσους δε γνωρίζουν, ενώ μια τυπική διαφήμιση για ψώνια φέρνει τους χρήστες σε μια σελίδα προορισμού, μια διαφήμιση για ψώνια βιτρίνας τις φέρνει σε έναν κατάλογο συναφών προϊόντων. Η ιδέα είναι ότι αυτοί οι χρήστες αναζητούν έμπνευση και, συνεπώς, μπορούν να επωφεληθούν από την εξερεύνηση μιας σειράς επιλογών. Τους επόμενους μήνες, η Google θα επεκτείνει τις διαφημίσεις για ψώνια βιτρίνας στα αποτελέσματα αναζήτησης εικόνων, στην ανακάλυψη αποτελεσμάτων αναζήτησης και στο YouTube. Ο λόγος για τον οποίο αυτή η επέκταση είναι τόσο συναρπαστική είναι ότι σας επιτρέπει να παρέχετε αυτές τις εμπειρίες αγορών με γνώμονα την ανακάλυψη σε μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων.
9. Τοπικές καμπάνιες διαθέσιμες για όλους
Το έχετε ακούσει εκατοντάδες φορές, αλλά χρειάζεται επανάληψη: οι καταναλωτές κάνουν έρευνα για τα smartphones τους πριν πάνε σε φυσικά καταστήματα. Με την εμφάνιση αυτής της τάσης έρχεται η ευκαιρία να επηρεάσετε τις αποφάσεις αγοράς των προοπτικών σας προτού εισέλθουν ακόμη και στο κατάστημά σας. Με άλλα λόγια, δημιουργεί την ευκαιρία να παραδώσει μερικές από αυτές τις σωστές και σχετικές διαφημίσεις, τις οποίες χρησιμοποιεί η Google. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εκτελούν τοπικές καμπάνιες – έναν ημι-αυτοματοποιημένο τύπο καμπάνιας που προωθεί το κατάστημα σας σε αναζήτηση, εμφάνιση, χάρτες και YouTube – σε όλους τους διαφημιζόμενους. Η διαδικασία είναι κάπως παρόμοια με αυτή των ανταποκρινόμενων διαφημίσεων. Μόλις δώσετε τις τοποθεσίες των καταστημάτων σας, μερικές διαφημίσεις, μερικές εικόνες, έναν προϋπολογισμό και μια προσφορά, οι διαφημίσεις Google βελτιστοποιούν την προβολή διαφημίσεων σε όλες τις ιδιότητές τους, για να μεγιστοποιήσουν την κυκλοφορία στα καταστήματα σας. Μέσω του Google. Η Google δοκίμαστε μια beta έκδοση τοπικών καμπανιών με μια μικρή ομάδα διαφημιζόμενων που καλύπτουν διάφορες βιομηχανίες. Το αποτέλεσμα: μια μέση αύξηση ROAS κατά 5X. Δεν είναι κακό, ε;
Leave a Comment