Αυτές τις μέρες, φαίνεται ότι όλοι πλέον έχουν λογαριασμό στο Instagram. Ως εκ τούτου, είναι λογικό ότι όλο και περισσότερες επιχειρήσεις εμφανίζονται στην πλατφόρμα. Θέλουν να προσεγγίσουν άμεσα το κοινό-στόχο τους σε προσωπικό επίπεδο. Αλλά μόνο επειδή το Instagram είναι μια πλατφόρμα που χρησιμοποιείται παγκοσμίως, δε σημαίνει ότι χρησιμοποιείται σωστά. Εάν ενδιαφέρεστε απλώς να μοιραστείτε φωτογραφίες μωρών και πλάνα διακοπών με την οικογένεια και τους φίλους σας, τότε δε χρειάζεται να ιδρώσετε στρατηγική. Αλλά αν προσπαθείτε να κάνετε έναν αντίκτυπο από μια εταιρική ή εμπορική άποψη, υπάρχουν μερικές βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε για να διασφαλίσετε ότι οι προσπάθειές σας είναι αποτελεσματικές. Παρακάτω αναπτύσσουμε έξι συμβουλές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία καμπάνιας μάρκετινγκ Instagram.
1. Παρακολουθήστε και μάθετε
Παρακολουθείστε τον ανταγωνισμό σας και πάρτε ιδέες για την επιχείρησή σας.Χωρίς όμως να τους αντιγράφετε, δημιουργήστε δικό σας πρωτότυπο περιεχόμενο. Είναι ένας ανταγωνιστής που χρησιμοποιεί νέα hashtags που νομίζετε ότι θα ισχύουν και για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας; Μήπως μια τοπική επιχείρηση έχει ένα συγκεκριμένο στυλ σχεδιασμού που νομίζετε ότι θα βοηθήσει να εμπνεύσει τις εικόνες και τη διάταξη του προφίλ σας; Επεξεργαστείτε το και χρησιμοποιήστε το ως σπίθα για μια εξ ολοκλήρου νέα καμπάνια της δικής σας.
Αυτή είναι η ομορφιά των κοινωνικών μέσων – έχει σχεδιαστεί για να μοιραστεί. Πάρτε λοιπόν αυτό που μπορείτε να μάθετε από τους καθιερωμένους επαγγελματίες και να το εφαρμόσετε στη στρατηγική σας, με τη δική σας μοναδική περιστροφή.
2. Δημιουργείστε σχέδιο
Οι προσωπικοί χρήστες του Instagram δε χρειάζεται να ανησυχούν για τη συνέπεια του σχεδιασμού. Παίρνουν μόνο φωτογραφίες και δημοσιεύουν τους, καθώς παίζουν στην ιστορία της ζωής τους. Οι επιχειρηματικοί χρήστες του Instagram πρέπει να δώσουν προσοχή στον σχεδιασμό των προφίλ τους και να σχεδιάσουν τις αναρτήσεις αναλόγως. Αυτό σημαίνει ότι επιλέγετε ένα συγκεκριμένο στυλ και το διατηρείτε συνεπές σε όλες τις αναρτήσεις. Αυτό ισχύει τόσο για εικόνες όσο και για το περιεχόμενο. Η διατήρηση ενός στυλ σχεδιασμού τονίζει τον επαγγελματισμό και τονίζει την κατάστασή σας ως ηγέτη στον κλάδο σας.
3. Μείνετε πιστοί στην επιχείρησή σας
Βεβαιωθείτε ότι το στυλ που έχετε επιλέξει παραμένει πιστό στην προσωπικότητά σας, καθώς και την αποστολή και τις αξίες που είναι σημαντικές για την επιχείρησή σας. Η χρήση εικόνων από ισχυρούς αθλητές που κερδίζουν αγώνες και κερδίζουν εθνικούς τίτλους μπορεί να δώσει έμφαση σε υγιή σώματα και τρόπους ζωής. Αλλά δεν είναι ακριβώς το κατάλληλο για μια τοπική boutique για την υγεία των τροφίμων που πωλεί βιταμίνες, φύλλα τσαγιού, και βιολογικά προϊόντα. Μάθετε ποιοι είστε και ακολουθήστε έναν συνεπή σχεδιασμό της επωνυμίας σας για να φτάσετε στο κοινό-στόχο σας.
4. Μη χρησιμοποιείτε πρόχειρες λεζάντες
Οι λεζάντες αποτελούν μέρος της διατήρησης ενός στυλ της επιχείρησής σας. Σύντομες, βιαστικές, λεζάντες τελευταίας στιγμής πρέπει να αποφεύγονται. Ακριβείς, συνεπείς, πνευματικές / ενημερωτικές λεζάντες υπογραμμίζουν τον χρόνο και τη φροντίδα που βάζετε στο προφίλ σας. Το οποίο, με τη σειρά του, σας προτείνει να έχετε ίδια προσοχή σε όλα τα πράγματα που σχετίζονται με την εταιρεία, τις υπηρεσίες και τους πελάτες σας. Οι λεζάντες πρέπει να θεωρούνται ως μέρος της στρατηγικής σας, ως ισότιμο τμήμα του προφίλ σας Instagram.
5. Βρείτε τον σωστό αριθμό hashtag
Το όλο θέμα των hashtags, σε κάθε κανάλι κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, είναι να ομαδοποιήσετε παρόμοιες συνομιλίες γύρω από μια συγκεκριμένη λέξη / θέμα και να συμβάλλετε στη συγκέντρωση χρηστών με κοινά ενδιαφέροντα.
Χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα, καθώς πρέπει να ταιριάζουν με την εικόνα και το περιεχόμενο της ανάρτησης.Μην τα χρησιμοποιείτε υπερβολικά (σκεφτείτε 4-6 ανά ανάρτηση, ανάλογα με το είδους της ανάρτησης και της επιχείρησής σας).
6. Τακτική ενασχόληση
Μπορεί να έχετε την καλύτερη στρατηγική και το προφίλ Instagram, αλλά αν δεν ασχολείστε τακτικά θα χάσετε τη δυνατότητα της άμεσης επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Δείχνει ότι είστε ενεργά συντονισμένοι με τις τρέχουσες τάσεις και ότι φροντίζετε αρκετά για τις επιθυμίες / ανάγκες / απόψεις των πελατών σας (και των πιθανών πελατών) για να συμμετάσχετε στη συζήτηση. Παρακολουθείτε ενεργά τον λογαριασμό Instagram σας. Επιδιώξτε να απαντήσετε σε ερωτήσεις και σχόλια εντός 24 ωρών, όταν είναι δυνατόν. Ακολουθήστε και συνδεθείτε με άλλους λογαριασμούς που μιλούν για παρόμοια θέματα. Η παραμονή σας στο Instagram αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας.
Συμπερασματικά
Ένα από τα καλύτερα πράγματα για το Instagram είναι ότι, σε αντίθεση με πολλές άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ και διαφήμισης, παίρνετε συνήθως πίσω αυτό που βάζετε. Αν ασχοληθείτε χωρίς σχεδιασμό και έρευνα, χωρίς τακτική απόσπαση ή εμπλοκή, πιθανότατα δε θα έχετε μεγάλο ROI όσον αφορά την ανάπτυξη στους οπαδούς, την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας κλπ. Από την άλλη πλευρά, εάν αφιερώσετε χρόνο για να σχεδιάσετε μια ισορροπημένη πλατφόρμα, με ποιοτικές εικόνες, προσεγμένες λεζάντες, στρατηγικές συστάσεις και ασχολείστε με το κοινό σας κάθε μέρα, θα αρχίσετε να βλέπετε αύξηση των πωλήσεων σας και μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα.
Leave a Comment