Το επιχειρηματικό περιβάλλον γίνεται όλο και πιο ψηφιακό, καθιστώντας την κίνηση στην ιστοσελίδα σας απαραίτητη όταν μεγιστοποιείτε την ανάπτυξη της εταιρείας σας. Ανάλογα με τις ανάγκες της βιομηχανίας και των επιχειρήσεων, υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας. Υπάρχουν πολλές επιλογές για τη διαχείριση της επισκεψιμότητας ιστότοπων. Μπορείτε να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες αυξάνοντας την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.
1. Οργανική Κατάταξη
Η οργανική επισκεψιμότητα είναι το μεγαλύτερο μέρος του συνολικού όγκου αναζητήσεων για τις περισσότερες αναζητήσεις λέξεων-κλειδιών. Παρά την αυξανόμενη τάση των προϊόντων Google που λαμβάνουν μεγαλύτερο μερίδιο από τα κλικ του συνολικού όγκου αναζήτησης, η οργανική κίνηση αντιπροσωπεύει το 41,45% των κλικ από αναζητήσεις σε κινητά και υπολογιστές. Η δυνατότητα ανταγωνισμού με άλλα προϊόντα της Google συνδέεται με την οργανική κατάταξή σας. Για παράδειγμα, το 99,58% των σελίδων που έχουν επιλεγεί για τα εμφανιζόμενα αποσπάσματα είναι ήδη στην πρώτη θέση για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί. Οι ιστοσελίδες στις τρεις πρώτες θέσεις των τοπικών καταχωρίσεων ή “τοπικό πακέτο” βρίσκονται στην πρώτη σελίδα 75% του χρόνου. Η επίτευξη μιας ανταγωνιστικής κατάταξης στα οργανικά αποτελέσματα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ικανότητα του ιστότοπου να διευκολύνει την αναζήτηση, καθώς και τη βελτιστοποίηση της σελίδας και τη δύναμη του προφίλ backlink.
2. Εντάξετε τη σελίδα σας σε τοπικές λίστες
Η εγγύτητα είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας στις αναζητήσεις “κοντά μου” ή σε οποιαδήποτε αναζήτηση που έχει μια συγκεκριμένη τοποθεσία. Η εξασφάλιση μιας θέσης στο τοπικό πακέτο της Google είναι ένα πολύτιμο κομμάτι επειδή είναι συνήθως τοποθετημένο πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα. Μια αναζήτηση που γίνεται από κινητό τηλέφωνο θα οδηγήσει συχνότερα στις πλησιέστερες διαθέσιμες επιλογές.
3. Guest δημοσιεύσεις σε διάσημα Blog
Δημοσιεύοντας άρθρα σε αξιόπιστους δικτυακούς τόπους blog στον κλάδο σας δεν είναι μόνο μια πολύτιμη μέθοδος συνεργασίας, αλλά θα αυξήσει την επισκεψιμότητα των χρηστών που ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό σας. Η Domain Authority (DA) είναι το μέτρο εμπιστοσύνης και εξουσίας που έχει κερδίσει ο ιστότοπός σας μέσω του αριθμού παραπομπών σελιδών που συνδέονται με τον ιστότοπό σας. Όσο περισσότεροι ιστότοποι συνδέονται πίσω με τη δική σας, τόσο υψηλότερο είναι το DA σας. Επιπλέον, η ποιότητα των ιστοτόπων που συνδέονται πίσω σε εσάς βοηθά τη μηχανή αναζήτησης να εξετάσει τη συνάφεια του περιεχομένου σας. Εάν είστε μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ, ένας τομέας υψηλής εξουσίας στην εξειδικευμένη ψηφιακή μάρκετινγκ που σας συνδέει από ένα άρθρο σχετικά με τον τρόπο εμπορίας της ιστοσελίδας σας θα είναι πιο σημαντικός από έναν σύνδεσμο από ένα άρθρο κηπουρικής. Όσο ισχυρότερη είναι η σχέση περιεχομένου μεταξύ δύο τοποθεσιών, τόσο πιο φυσικές και ισχυρές θα είναι οι συνδέσεις.
4. Δημοσιεύστε οδηγούς
Οι άνθρωποι αγαπούν να μαθαίνουν νέα πράγματα, ειδικά όταν τους βοηθούν άμεσα να λύσουν ένα πρόβλημα που βιώνουν. Μια επιτυχημένη μέθοδος αύξησης επικσεψιμότητας είναι η δημιουργία αναρτήσεων με βήματα οδηγιών για διάφορα θέματα. Οι αναρτήσεις ιστολογίου που παραμένουν συναφείς για αόριστο χρονικό διάστημα θα αντιπροσωπεύουν μακροπρόθεσμη επισκεψιμότητα που συνεχίζει να αυξάνεται όσο περνάει ο χρόνος. Έρευνες δείχνουν ότι το 38% της κυκλοφορίας του προέρχεται από παλαιότερες αναρτήσεις ιστολογίου που συνεχίζουν να οδηγούν νέους επισκέπτες στην τοποθεσία του. Δημιουργήστε λεπτομερείς οδηγούς, οι οποίοι θα διδάξουν στον αναγνώστη πώς να εκτελέσει μια συγκεκριμένη εργασία ή να του δώσει συμβουλές που μπορούν να ασκηθούν για να εφαρμοστούν αμέσως. Η προσφορά αξίας στους αναγνώστες σας ενθαρρύνει μια επιχειρηματική σχέση που κερδίζει εμπιστοσύνη, ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας και να μοιραστούν το περιεχόμενο στο δίκτυό τους.
5. Χρησιμοποιήστε τα προϊόντα Google
Η ύπουλη καταπάτηση των προϊόντων της Google ήταν ανεπαίσθητη, αλλά δεν υπάρχει λάθος το γεγονός ότι καταλαμβάνουν τις κορυφαίες θέσεις στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων περισσότερο από ποτέ. Έχουν υπάρξει πιο συχνές εμφανίσεις βίντεο, χαρακτηριστικών αποσπασμάτων, διαφημίσεων Google και τοπικού πακέτου, με αποτέλεσμα τη μείωση του ποσοστού κλικ προς τα κάτω της οργανικής επισκεψιμότητας, όπως φαίνεται στο παρακάτω γράφημα.
Η παραπάνω εικόνα εμφανίζει την απότομη μείωση του ποσοστού κλικ για την οργανική κίνηση κατά τη διάρκεια δύο ετών. Το Google εισήγαγε τα αποσπάσματα το 2013 και μέχρι το 2014 τα αποσπάσματα εμφανίστηκαν στο 2,89% όλων των αναζητήσεων. Το 2017, ο συνολικός αριθμός των αποσπασμάτων ήταν 12,29%, και σήμερα, περίπου το 40% όλων των αναζητήσεων έχει ως αποτέλεσμα ένα απόσπασμα να εμφανίζεται στην πρώτη θέση. Έχει γίνει κοινή πρακτική να προσδιορίσετε το τοπίο αναζήτησης στην έρευνα λέξεων-κλειδιών σας, προκειμένου να προσδιορίσετε ποιο χαρακτηριστικό βρίσκεται στην κορυφαία θέση. Όταν υπάρχουν βίντεο, θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε ένα βίντεο για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα. Κάθε ένα από αυτά τα προϊόντα Google απαιτεί διαφορετικούς τύπους βελτιστοποίησης, οπότε εναπόκειται σε μια επιχείρηση να καθορίσει το τοπίο για συγκεκριμένες φράσεις κλειδιά και να βελτιστοποιήσει ανάλογα.
6. Καταχώρηση σε διάσημες σελίδες κριτικών
Οι κριτικές που λαμβάνει η εταιρεία σας μπορούν να βελτιώσουν ή να καταστρέψουν την εταιρεία σας.Οι άνθρωποι θα ψάχνουν πάντοτε για κριτικές τρίτων πριν επενδύσουν σε μια επιχείρηση. Οι ιστότοποι κριτικών υψηλής επισκεψιμότητας, όπως το Yelp, μπορούν να παρέχουν ένα ρεύμα επισκεψιμότητας που αποτελείται από υψηλής μετατροπής επισκεπτών – ειδικά εάν οι κριτικές σας είναι πάνω από το μέσο όρο. Καταχωρίστε την επιχείρησή σας στους πιο κατάλληλους ιστότοπους κριτικών και παρακολουθήστε τις κριτικές που λαμβάνει η επιχείρησή σας. Ακόμα και αν η εταιρεία σας έχει μια κακή κριτική μπορείτε να γυρίσετε την κατάσταση και να ωφελήσετε την επιχείρησή σας ανάλογα με την απάντησή σας.
7. Καταχωρίστε τη σελίδας σας στους ιστότοπους παραπομπής
Οι ιστότοποι με μια λίστα με τις κορυφαίες επιχειρήσεις για μια συγκεκριμένη υπηρεσία γίνονται όλο και πιο διαδεδομένες στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Η καταχώρηση στις λίστες αυτών των ιστότοπων μπορεί να αποτελέσει σημαντική πηγή επισκεψιμότητας παραπομπών, επειδή είναι ήδη σε θέση να λάβει ένα μεγάλο μέρος της επισκεψιμότητας. Η εικόνα που ακολουθεί δείχνει μια αναζήτηση λέξης-κλειδιού για “χειμωνιάτικα σακάκια Toronto”. Στην κορυφή είναι οι συγκεκριμένες τοποθεσίες που προσφέρουν χειμωνιάτικα ρούχα.
Οι οργανικές λίστες είναι όλες οι ιστοσελίδες παραπομπής που έχουν δημοσιεύσει άρθρα στα κορυφαία μέρη για να πάρουν χειμωνιάτικα σακάκια. Βρείτε ιστότοπους που σχετίζονται με την πόλη ή την εξειδίκευση που κατέχουν ήδη την πρώτη σελίδα. Η καταχώρηση της επιχείρησής σας σε αυτές τις τοποθεσίες παραπομπής υψηλής ποιότητας θα φέρει τον ιστότοπό σας σε θέση να λαμβάνει επισκεψιμότητα.
8. Επωφεληθείτε από τη δύναμη των κοινωνικών μέσων
Το δίκτυό σας κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι ένα στοιχείο που σας παρέχει τα μέσα για να οδηγήσετε πολλή επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας σε σύντομο χρονικό διάστημα. Δημοσιεύοντας περιεχόμενο στο δίκτυό σας, η πρόσφατα δημοσιευμένη εργασία σας θα παραδοθεί και θα παρουσιαστεί σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Αυτό θα σας βοηθήσει να φέρετε τους ανθρώπους στον ιστότοπό σας και, αν το περιεχόμενό σας είναι υψηλής ποιότητας, θα μοιραστούν και θα κάνουν παραπομπές στον ιστότοπό σας θα σας βοηθήσουν ακόμα περισσότερο με νέους επισκέπτες και υψηλότερη κατάταξη.
9. Δημοσιεύστε βίντεο
Η προτιμώμενη μέθοδος για το πώς να μάθετε ένα συγκεκριμένο θέμα είναι μέσω του βίντεο. Οι χρήστες διατηρούν περισσότερες πληροφορίες όταν το περιεχόμενο παραδίδεται με εικόνες και ήχο. Σε μια μελέτη σχετικά με την επιτυχία του TigerFitness.com, γίνεται ολοφάνερο ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου βίντεο έχει αποδώσει στην κυριαρχία του στο χώρο των συμπληρωμάτων υγείας. Tiger Fitness “πρόκληση ήταν εναντίον του Αμαζονίου, η οποία τους κτύπησε στην τιμή και την εξυπηρέτηση. Σύμφωνα με τον Marc Lobliner, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Tiger Fitness, η εταιρεία χρησιμοποίησε την “εξατομίκευση” ως τη βασική μέθοδο για να διακριθεί από άλλες εταιρείες συμπλήρωσης. “Το μόνο πράγμα που είναι καλύτερο από ένα βίντεο είναι να βλέπεις κάποιον προσωπικά. Ωστόσο, μπορώ να ξεκινήσω ένα βίντεο στο YouTube τώρα και να χτυπήσω ένα εκατομμύριο ανθρώπους “, δήλωσε ο Lobliner. “Μόλις ξεκίνησα μια άλλη ημέρα που είχε 100.000 [προβολές] μετά από τρεις ημέρες. Έχουμε ένα από τα κορυφαία κανάλια fitness στο YouTube. ” Τα βίντεο μοιράζονται συχνότερα στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και ενδέχεται να αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 80% της κίνησης στο Διαδίκτυο μέχρι το 2020.
10. Επενδύστε στις διαφημίσεις Google
Μπορεί να φαίνεται σαν μια προφανής λύση, αλλά οι διαφημίσεις Google είναι μια επιλογή που πρέπει να ληφθεί υπόψη. Από τότε που η Google άρχισε να συγκαλύπτει τις διαφημίσεις για να μοιάσει με οργανικά αποτελέσματα, ο ρυθμός του κλικ αυξήθηκε και οι τρεις πρώτες πληρωμένες διαφημίσεις λαμβάνουν το 41% του συνολικού αριθμού των κλικ. Οι άνθρωποι συνήθως αποφεύγουν τη διαφήμιση, αλλά όταν το 46% των ανθρώπων δεν μπορούν να διακρίνουν τη διαφορά μεταξύ μιας διαφήμισης και μιας βιολογικής λίστας, καθιστά την επένδυση σε μια πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια πιο ελκυστική ως βιώσιμο ρεύμα κυκλοφορίας. Η Google δηλώνει ότι κάθε $ 1 που δαπανώνται σε διαφημίσεις Google έχει ως αποτέλεσμα τα έσοδα από $ 8 εάν η καμπάνια σας PPC έχει ρυθμιστεί σωστά. Γιατί να χάσετε μια ευκαιρία για να αυξήσετε τα έσοδα σας;
Leave a Comment