Ανεξάρτητα από την επισκεψιμότητα που έχετε φέτος, είμαστε σίγουροι ότι θέλετε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα αναζήτησης υψηλής ποιότητας στον ιστότοπό σας το 2019. Ωστόσο, δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται. Η βελτίωση της οργανικής κατάταξης και της κυκλοφορίας μπορεί να είναι περίπλοκη υπόθεση. Ειδικά αν έχετε λίγη γνώση σχετικά με τη SEO στην περίπτωση αυτή θα προτείνουμε να επικοινωνήσετε με μια εταιρεία SEO για συμβουλές.
Αυτός ο οδηγός πρόκειται να σας προετοιμάσει για πράγματα που πρέπει να κάνετε το 2019 για να αποκτήσετε αυτούς τους πολύτιμους επισκέπτες από τις μηχανές αναζήτησης. Ίσως να σκέφτεστε: είναι πραγματικά σημαντικό να κατατάσσεστε ψηλά στο Google και να έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα αναζήτησης; Ναι, είναι. Οι περισσότεροι από τους πιθανούς επισκέπτες και οι πελάτες σας χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να πραγματοποιήσουν έρευνες πριν εμπλακούν σε μια μάρκα ή αγοράσουν ένα προϊόν. Σύμφωνα με τη HubSpot, το 81% των online αγοραστών χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης πριν κάνουν την αγορά τους. Το 71% των ερευνητών B2B διεξάγει κατά μέσο όρο 12 αναζητήσεις προτού ασχοληθούν με την ιστοσελίδα ενός εμπορικού σήματος. Χωρίς ισχυρή παρουσία στις μηχανές αναζήτησης, χάνετε έναν τεράστιο αριθμό πελατών και εσόδων. Αλλά πώς μπορείτε να το αλλάξετε αυτό; Θα αναπτύξουμε ορισμένα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να επιτύχετε μια υψηλή κατάταξη και επισκεψιμότητα το 2019.
1. Διεξαγωγή έρευνας λέξεων – κλειδιών
Το κύριο σημείο για τον ιστότοπό σας που εμφανίζεται για λέξεις-κλειδιά είναι να είναι σε θέση να μετατρέψει αυτή την κίνηση σε οδηγούς και πελάτες. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο όταν οι επισκέπτες έρχονται στον ιστότοπό σας μέσω λέξεων-κλειδιών με σωστή πρόθεση. Ίσως γνωρίζετε 1 ή 2 λέξεις-κλειδιά που εμφανίζουν το σωστό πρόθεμα αναζήτησης για την επιχείρησή σας. Η έρευνα λέξεων – κλειδιών μπορεί να σας βοηθήσει να ανακαλύψετε πολλές από αυτές τις λέξεις. Για να εκτελέσετε έρευνα λέξεων-κλειδιών, πρέπει να έχετε 2 ή 3 λέξεις-κλειδιά στο μυαλό σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια γενική λέξη-κλειδί για τη βιομηχανία σας ή κατά προτίμηση λέξεις-κλειδιά που δείχνουν την πρόθεση που θέλετε.
Η διεξαγωγή αποτελεσματικής έρευνας απαιτεί εργαλεία για να σας βοηθήσουν και ενδεχομένως ακόμη και εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ για να σας δώσουν ιδέες. Τόσο το KeywordTool.io όσο και το Ubersuggest μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε χωρίς συνδομή, απολύτως δωρεάν. Το KeywordTool.io παρέχει προτάσεις λέξεων-κλειδιών χρησιμοποιώντας τη λειτουργία αυτόματης συμπλήρωσης Google. Παρόλα αυτά, σας δίνει περισσότερες λέξεις-κλειδιά από αυτές που έχετε στο πλαίσιο αναζήτησης Google. Για να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο, μεταβείτε στον ιστότοπο. Καταχωρίστε τη λέξη-κλειδί σας και επιλέξτε τη χώρα στην οποία στοχεύετε.
2. Χρήση υψηλής ποιότητας περιεχομένου
Στο παρελθόν, μπορούσατε να προσθέσετε πολλες λέξεις-κλειδιά και στη συνέχεια, η ανάρτησή σας θα είχε υψηλή κατάταξη. Πλέον δε γίνεται αυτό. Οι αναρτήσεις ιστοτόπων πρέπει να είναι λεπτομερείς, με ποιοτικό περιεχόμενο. Αυτό, ωστόσο, είναι ευκολότερο να λέγεται παρά να γίνεται. Σύμφωνα με τις οδηγίες για την αναζήτηση της Google, το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας απαιτεί σημαντικό χρόνο, προσπάθεια, τεχνογνωσία και ταλέντο / δεξιότητες.
Έχοντας αναλύσει αυτά, μια ερώτηση που μπορεί να έχετε ακόμα είναι: πόσο καιρό θα έπρεπε το περιεχόμενό σας να κατατάσσεται ψηλά στις μηχανές αναζήτησης; Εξαρτάται. Μετά από μια μελέτη με 1 εκατομμύριο αποτελέσματα αναζήτησης Google, η Backlinko διαπίστωσε ότι ο μέσος αριθμός 1 αποτέλεσμα στο Google είχε 1.890 λέξεις. Ο αριθμός αυτός δε θα κατατάξει αυτόματα υψηλά το περιεχόμενό σας, αλλά αυξάνει τις πιθανότητές σας. Μια μικρή ανάρτηση σπάνια θα έχει υψηλή κατάταξη. Το μήκος του περιεχομένου εξαρτάται από το θέμα για το οποίο γράφετε. Γενικά, ένα ευρύ θέμα θα απαιτήσει μεγαλύτερο αριθμό λέξεων από ένα μικρό θέμα.
Πόσο συχνά πρέπει να δημοσιεύσετε μια ανάρτηση;
Οσο πιό συχνά γίνεται. Σε μια μελέτη της HubSpot, διαπίστωσαν ότι οι εταιρείες που δημοσίευσαν πάνω από 16 δημοσιεύσεις ιστολογίου μηνιαίως είχαν 4,5 φορές περισσότερους οδηγούς από εκείνους που δημοσίευσαν μεταξύ 0 και 4 δημοσιεύσεων. Αυτός δεν είναι ένας απόλυτος κανόνας. Η ύπαρξη λεπτομερούς, ποιοτικού περιεχομένου είναι συνήθως πιο σημαντική από τη δημοσίευση υλικού κάθε μέρα. Είναι απαραίτητο να διατηρήσετε ένα πρόγραμμα για να δημοσιεύσετε περιεχόμενο. Αυτό μπορεί να γίνει δύο φορές την εβδομάδα, μία φορά την εβδομάδα ή μία φορά σε 2 εβδομάδες.
Προσθέστε οπτικό περιεχόμενο
Για να βελτιώσετε το περιεχόμενό σας, είναι απαραίτητο να προσθέσετε οπτικό περιεχόμενο όπως εικόνες. Με μια άλλη έννοια, μπορείτε να έχετε το περιεχόμενό σας σε άλλες μορφές, όπως infographics, podcasts και βίντεο. Το περιεχόμενο εξακολουθεί να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της αναζήτησης. Και πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν στις μηχανές αναζήτησης για περιεχόμενο. Σύμφωνα με μια μελέτη της HubSpot, το 52% των καταναλωτών καλύπτει τις ειδήσεις, τις επιχειρήσεις και τις ιστορίες του τρόπου ζωής μέσω μιας αναζήτησης στο Google ή σε άλλες μηχανές αναζήτησης.
3. Υποβάλετε το sitemap και το αρχείο robots.txt
Τo Sitemap σας είναι ένα αρχείο που παρουσιάζει τις διευθύνσεις URL του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης. Το αρχείο robots.txt αναφέρει στις μηχανές αναζήτησης ποιο περιεχόμενο πρέπει να ευρετηριάζεται στον ιστότοπό σας και εκείνους που πρέπει να αποκλειστούν. Αυτό βοηθά τις σελίδες σας να εμφανιστούν στις μηχανές αναζήτησης. Χωρίς τις σελίδες σας στο ευρετήριο μηχανών αναζήτησης, είναι αδύνατο να εμφανίζονται στην αναζήτηση. Για να αποφύγετε ένα τέτοιο περιστατικό, είναι σημαντικό να προσθέσετε το sitemap στην Κονσόλα Google και επίσης να προσθέσετε το αρχείο robots.txt στον ιστότοπό σας. Για να προσθέσετε το sitemap σας στην Κονσόλα Google, μεταβείτε στον πίνακα ελέγχου και κάντε κλικ στο “Sitemaps”. Αυτό θα σας οδηγήσει σε μια σελίδα όπου μπορείτε να εισαγάγετε τη διεύθυνση του sitemap σας.
Είναι επίσης απαραίτητο να προσθέσετε το αρχείο robots.txt στον ιστότοπό σας για να δώσετε εντολή στη μηχανή αναζήτησης τις σελίδες που θέλετε να προσθέσετε στο ευρετήριο της Google και εκείνες που θα αφήσετε έξω. Εάν χρησιμοποιείτε το WordPress, μπορείτε να προσθέσετε το αρχείο robots.txt ή να το επεξεργαστείτε μέσω του plugin Yoast SEO. Για να το κάνετε αυτό, πηγαίνετε στο ταμπλό του WordPress και κάντε κλικ στο “εργαλεία” κάτω από το “SEO” εάν έχετε ενεργοποιήσει την προσθήκη.
Αυτό θα σας οδηγήσει σε μια σελίδα με επιλογές. Κάντε κλικ στο “Επεξεργαστής αρχείων”.
Αν δεν έχετε δημιουργήσει ποτέ, μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί “Δημιουργία αρχείου robots.txt”.
Είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζετε τον αριθμό των σελίδων σας που έχουν αναγραφεί στις μηχανές αναζήτησης. Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στον πίνακα ελέγχου του Google Console και κάντε κλικ στην επιλογή “Coverage”.
Αυτό θα σας οδηγήσει σε μια σελίδα όπου μπορείτε να δείτε τον αριθμό των σελίδων σας με σφάλματα, έγκυρες σελίδες με προειδοποιήσεις, έγκυρες σελίδες και εξαιρούμενες σελίδες. Εδώ, μπορείτε εύκολα να βρείτε μια σελίδα με ένα σφάλμα ή μια σελίδα που δεν είναι δημισιοποιημένη.
4. Βελτιστοποιήστε το Rankbrain
Με τα χρόνια, το Rankbrain έχει γίνει ένα σημαντικό σήμα κατάταξης. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τον αναλυτή ποιότητας της αναζήτησης Google, Andrey Lipattsev, Rankbrain είναι το τρίτο σημαντικότερο σήμα κατάταξης της Google. Αλλά ποια είναι η κύρια λειτουργία του Rankbrain; Βοηθά στην ταξινόμηση σελίδων με βάση τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών. Ένας από τους κύριους παράγοντες που επηρεάζουν αυτό είναι ο χρόνος παραμονής. Πόσο καιρό ξοδεύουν οι επισκέπτες από τη μηχανή αναζήτησης Google στον ιστότοπό σας πριν φύγουν; Για να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για το Rankbrain, θα πρέπει να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης του ιστότοπού σας και να αυξήσετε το χρόνο περιήγησης. Ένα πράγμα που πρέπει επίσης να κάνετε είναι να αυξήσετε το ποσοστό κλικ (CTR) στη σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Μια μελέτη CTR διαπίστωσε ότι η τάξη αναζήτησης συσχετίζεται με το CTR με το αποτέλεσμα νούμερο ένα να έχει CTR 31,52% για desktop και 24,05% για κινητά. Είναι σημαντικό να σημειωθεί όμως ότι ένα υψηλό CTR δε θα βοηθήσει τη σελίδα σας εάν αυτή έχει υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης.
5. Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για κινητά
Εάν θέλετε να πάρετε περισσότερη επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης, τότε θα πρέπει να δώσετε μεγαλύτερη προσοχή σε κινητές συσκευές. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι περισσότεροι δυνητικοί επισκέπτες σας από τις μηχανές αναζήτησης έρχονται μέσω κινητών συσκευών. Στην πραγματικότητα, περίπου το 60% των αναζητήσεων Google πραγματοποιούνται σε κινητά, σύμφωνα με μια αναφορά.
Η μεταβολή της επισκεψιμότητας από σταθερούς υπολογιστές σε κινητά οδήγησε επίσης την Google στην πρώτη ευρετηρίαση για κινητά. Αυτό σημαίνει ότι η Google θα κάνει ευρετηρίαση της έκδοσης κινητού για τον ιστότοπό σας πριν από την έκδοση για υπολογιστές. Με έναν κακό κινητό ιστότοπο, γίνεται δύσκολο για τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται στις μηχανές αναζήτησης. Η ιστοσελίδα σας είναι φιλική προς το κινητό; Μπορείτε να μάθετε χρησιμοποιώντας τη δοκιμή φιλική προς το κινητό Google. Εισαγάγετε τη διεύθυνση του ιστότοπού σας στο εργαλείο και κάντε κλικ στο “Run Test”. Αυτό θα σας δείξει εάν ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς το κινητό ή όχι. Θα έχετε επίσης τη δυνατότητα να ελέγξετε και άλλα θέματα με τη σελίδα σας όταν κάνετε κλικ στο “View Details”. Εάν ο ιστότοπός σας έχει ένα responsive θέμα, θα προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε συσκευή έχει πρόσβαση. Ωστόσο, εάν διαθέτετε ξεχωριστή έκδοση κινητού για τον ιστότοπό σας, θα πρέπει πάντα να ελέγχετε εάν είναι φιλική προς κινητά. Εμείς σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε ένα responsive θέμα, αντί να έχετε ξεχωριστή version της ιστοσελίδας σας για κινητά.
6. Βελτιώστε την ταχύτητα του ιστότοπού σας
Με τη βελτίωση των συνδέσεων στο διαδίκτυο και της τεχνολογίας γενικά, οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας περιμένουν έναν γρήγορο ιστότοπο. Η χρήση ενός αργού ιστότοπου θα αυξήσει το ποσοστό εγκατάλειψης. Προφανώς, αυτό σημαίνει ότι η σελίδα σας δεν παρέχει αξία στους επισκέπτες και έχει χαμηλές θέσεις κατάταξης σε σχέση με πιο γρήγορες ιστοσελίδες.
Αλλά αν δε γνωρίζετε την ταχύτητα του ιστότοπού σας, πώς μπορείτε να το βελτιώσετε; Ορισμένα εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βρείτε την ταχύτητα του ιστότοπού σας είναι Pingdom, GTMetrix, Google Insight Speed Insights κ.λπ. Για να χρησιμοποιήσετε το Pingdom, εισαγάγετε τη διεύθυνση του ιστότοπού σας στο εργαλείο και επιλέξτε τη θέση του διακομιστή από τον οποίο θα δοκιμάσετε. Η τοποθεσία του διακομιστή σας πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στους ιδανικούς επισκέπτες σας. Κάντε κλικ στο “Run Test”. Το Pingdom θα εμφανίσει τα στοιχεία απόδοσης όπως το χρόνο φόρτωσης, το μέγεθος της σελίδας, τον αριθμό των αιτημάτων, τον βαθμό απόδοσης και άλλες λεπτομέρειες. Εκτός από αυτό, μπορείτε να δείτε λεπτομερή ανάλυση της ταχύτητας του ιστότοπού σας. Θα δείτε σημεία που πρέπει να βελτιωθούν για να αυξηθεί η ταχύτητα του ιστότοπού σας. Αυτά τα σημεία συνήθως είναι τα εξής:
- Συμπίεση εικόνων και βίντεο Ένας από τους κύριους συντελεστές σε μια βαριά σελίδα είναι το περιεχόμενο των μέσων ενημέρωσης. Η εμφάνιση βαριών εικόνων και βίντεο σε μια σελίδα θα μπορούσε να επιβραδύνει σημαντικά τη σελίδα σας. Όταν μειώνετε το μέγεθος του μέσου εκτύπωσης μέσω της συμπίεσης, προχωρεί πολύ για να επιταχύνει τη σελίδα σας. Ένα παράδειγμα ενός εργαλείου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να συμπιέσετε τις εικόνες σας είναι το JPEG Optimizer.
- Χρήση δικτύου παροχής περιεχομένου (CDN) Ένα CDN σας βοηθά να φιλοξενήσετε το περιεχόμενο πολυμέσων σας. Αυτό σημαίνει ότι η σελίδα σας μπορεί να φορτωθεί πιο γρήγορα. Ορισμένα δίκτυα προβολής περιεχομένου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι Cloudflare, MaxCDN, Amazon CloudFront κ.λπ.
- Χρησιμοποιήστε έναν γρήγορο κεντρικό υπολογιστή Ένας αργός κεντρικός υπολογιστής θα μπορούσε να κάνει την ιστοσελίδα σας αργή. Για να βελτιώσετε την ταχύτητα του ιστότοπού σας, θα πρέπει να εξετάσετε τη χρήση ενός premium host που θα προσφέρει καλύτερες ταχύτητες.
- Χρησιμοποιήστε AMP σελίδες για κινητά Για να βελτιώσει τις ταχύτητες φόρτωσης σε κινητές συσκευές, η Google ξεκίνησε το έργο AMP το οποίο λειτουργεί με διάφορα στοιχεία σχεδίασης και ανάπτυξης ιστοσελίδων για να φορτώσει γρηγορότερα τις σελίδες. Αυτές οι σελίδες είναι ελαφρύτερες από τις παραδοσιακές σελίδες και φορτώνουν πολύ πιο γρήγορα. Μία σελίδα AMP φορτώνει σε λιγότερο από 0,5 δευτερόλεπτα.
7. Επενδύστε στο βίντεο
Τα τελευταία χρόνια, τα βίντεο έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα. Αυτό προβλέπεται μόνο να συνεχιστεί το 2019. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Cisco, το 82% της κίνησης IP του καταναλωτή θα είναι βίντεο μέχρι το 2021, από 73% το 2016. Όποια και αν είναι η υπηρεσία που προσφέρετε, υπάρχει κάποιος που το ψάχνει στο YouTube. Μπορεί επίσης να είναι ένα πλεονέκτημα αν οι ανταγωνιστές σας δεν έχουν επί του παρόντος σχέδιο για βίντεο. Επιπλέον, τα βίντεο προβάλλονται περισσότερο σε αναζητήσεις, κυρίως βίντεο από το YouTube. Ένας βασικός τρόπος για να βελτιστοποιήσετε τα βίντεό σας στο YouTube για τις μηχανές αναζήτησης είναι να συμπεριλάβετε τις λέξεις-κλειδιά στον τίτλο του βίντεο και επίσης τις λέξεις-κλειδιά καναλιών για να βελτιώσετε την ορατότητα του καναλιού σας
8. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας για φωνητική αναζήτηση
Η φωνητική αναζήτηση έχει γίνει δημοφιλής τα τελευταία χρόνια. Ένας από τους λόγους οφείλεται στην ακρίβεια των αλγορίθμων φωνής που συναντώνται με εκείνη ενός ανθρώπου. Οι αλγόριθμοι φωνητικής αναζήτησης έχουν τώρα ποσοστό σφάλματος 5,1% το οποίο είναι ίσο με έναν άνθρωπο. Με την εισαγωγή της Amazon Echo, της Google Home και της Apple HomePod τα τελευταία χρόνια, η δημοτικότητα της φωνητικής αναζήτησης θα συνεχίσει να αυξάνεται. Με αυτά τα έξυπνα ηχεία, οι χρήστες μπορούν πλέον να εκτελούν πολλές λειτουργίες στα σπίτια τους, όπως τη ρύθμιση της θερμοκρασίας και άλλων. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν μέσω της φωνής τους για να βρουν σημαντικές πληροφορίες. Μπορούν επίσης να ψωνίζουν, να προσθέτουν προϊόντα στα καρότσια τους και να παραγγέλνουν προϊόντα.
Η φωνητική αναζήτηση τείνει να πάρει μορφή συνομιλίας, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι μιλούν στις συσκευές τους όπως τους συνανθρώπους τους. Έχει επίσης την τάση να είναι μεγαλύτερη από την πληκτρολογημένη αναζήτηση, καθώς είναι ευκολότερο να μιλήσετε παρά να πληκτρολογήσετε. Για τα αποτελέσματα φωνητικής αναζήτησης σε έξυπνα ηχεία, οι απαντήσεις συνήθως λαμβάνονται από τα εμφανιζόμενα αποσπάσματα στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αν στοχεύετε μια λέξη-κλειδί για φωνητική αναζήτηση, θα πρέπει να σκεφτείτε την πιο πιθανή ερώτηση που θα θέσει ένας χρήστης. Συμπεριλάβετε αυτήν την ερώτηση στο περιεχόμενό σας.
Ωστόσο, προτού σκεφτείτε να στοχεύετε ερωτήματα φωνητικής αναζήτησης, ο ιστότοπός σας πρέπει να βρίσκεται στην πρώτη σελίδα για αυτόν τον όρο αναζήτησης. Σύμφωνα με μια ανάλυση των 10.000 αποτελεσμάτων του Google Home από τον Brian Dean, πάνω από το 74% των αποτελεσμάτων φωνητικής αναζήτησης προέρχονται από τα 3 κορυφαία αποτελέσματα και λιγότερο από το 10% είναι από την πέμπτη έως τη δέκατη θέση.
9. Δημιουργήστε backlinks
Η ύπαρξη backlinks αποτελεί ένδειξη εμπιστοσύνης στο περιεχόμενο του ιστότοπού σας. Τα backlinks ήταν πάντα ένα από τα πιο σημαντικά σήματα κατάταξης. Και θα συνεχίσει να είναι το 2019. Στην πραγματικότητα, τα backlinks είναι ένα από τα 3 πιο σημαντικά σήματα κατάταξης με περιεχόμενο και Rankbrain ως τα άλλα δύο.
Ένα γεγονός σχετικά με τα backlinks είναι ότι τόσο η ποσότητα όσο και η ποιότητα των backlinks κερδίζετε αναγνωρισημότητα και εγκυρότητα. Για παράδειγμα, η ύπαρξη backlink από το New York Times θα βελτιώσει περισσότερο την κατάταξη αναζήτησης, σε σχέση με ένα backlink από μια άγνωστη ιστοσελίδα.
Τα κακά νέα όμως είναι, ότι η απόκτηση backlinks είναι ένα δύσκολο έργο.
Τι μπορείτε να κάνετε για να πάρετε περισσότερες backlinks για την ιστοσελίδα σας;
i). Ανάρτηση άρθρων σε άλλες ιστοσελίδες Ένας από τους παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα μιας σελίδας είναι η τεχνογνωσία, η αυθεντικότητα και η αξιοπιστία του συντάκτη της. Ένας τρόπος για να δείξετε αυτά τα γνωρίσματα είναι μέσω της ανάρτησης άρθρων. Αυτό σας βοηθά να έχετε πρόσβαση σε ένα ευρύτερο κοινό από τον ιστότοπό σας. Έτσι μπορείτε να αποκτήσετε ένα backlink στην ιστοσελίδα σας.
ii). Δημοσιεύσεις σε φόρουμ Πολλές φορές, οι άνθρωποι κοιτάζουν στα φόρουμ για απαντήσεις σε θέματα που έχουν. Μερικές φορές, θα μπορούσε να είναι αποτέλεσμα της μη εύρεσης κατάλληλης απάντησης στις μηχανές αναζήτησης. Ένα φόρουμ παρέχει επίσης την ευκαιρία να δημιουργήσουμε σχέσεις με δυνητικούς πελάτες και συναδέλφους επαγγελματίες. Ενώ απαντάτε σε μια ερώτηση, μπορείτε να συνδέσετε την ιστοσελίδα σας ως μέρος της απάντησης σας, ώστε να ανατρέξουν εκεί οι αναγνώστες για περισσότερες πληροφορίες.
iv). Διεξάγετε έρευνες / μελέτες Σε κάθε κλάδο, οι συγγραφείς και άλλοι επαγγελματίες αναζητούν πάντα στοιχεία για να υποστηρίξουν τις απόψεις τους. Όταν διεξάγετε μια μελέτη, οι ιστότοποι θα συνδέσουν στον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας τα στατιστικά στοιχεία ή αποτελέσματα της μελέτης σας.
v). Παρακολούθηση των αναφορών της εταιρείας σας Εάν έχετε αναγνωρισιμότητα στο διαδίκτυο, μερικοί ιστότοποι θα κάνουν αναφορά στο όνομα της εταιρείας σας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτοί οι ιστότοποι ίσως αποτύχουν να προσθέσουν ένα backlink στον ιστότοπό σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους υπέθυνους για να προσθέσετε το προσθέσουν. Ένα εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βρείτε αυτές τις αναφορές είναι το “Mention” . Θα δείτε τις αναφορές σας online και εκείνες που δεν έχουν backlinks.
10. Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας για το τοπικό SEO
Εάν πουλάτε ένα προϊόν ή παρέχετε μια υπηρεσία, θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες από την περιοχή σας. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να βελτιώσετε το τοπικό σας SEO. Σύμφωνα με την Google, περίπου 4 στους 5 καταναλωτές πραγματοποιούν τοπικές έρευνες. Μία μελέτη διαπίστωσε ότι το 50% των ανθρώπων που πραγματοποιούν τοπική έρευνα στα smartphones τους και το 34% εκείνων που κάνουν το ίδιο στο tablet / desktop επισκέπτονται ένα φυσικό κατάστημα μέσα σε μια ημέρα.
Για να βελτιώσετε το τοπικό σας SEO, μερικά βήματα που πρέπει να κάνετε είναι:
i). Προσθέστε την επιχείρησή σας σε τοπικές καταχωρίσεις Έχοντας την επιχείρησή σας σε τοπικούς καταλόγους βοηθά να επιβεβαιώσετε την αξιοπιστία της επιχείρησής σας σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία. Για τις μηχανές αναζήτησης για τα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης, πρέπει να ελέγξουν τον αριθμό των τοπικών καταχωρίσεων που εμφανίζει η επιχείρησή σας για την εξακρίβωση της ταυτότητάς τους.
ii). Δημιουργήστε μια σελίδα Google My Business Αυτή είναι μια από τις πιο δημοφιλείς τοπικές καταχωρίσεις στις οποίες πρέπει να εμφανίζεται η επιχείρησή σας. Με αυτήν τη σελίδα, η επιχείρησή σας μπορεί να εμφανιστεί στο τοπικό πακέτο χαρτών Google όπου 3 επιχειρήσεις εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα για αναζητήσεις με τοπική πρόθεση. Εκτός από αυτό, σας επιτρέπει επίσης να έχετε όλες τις σημαντικές πληροφορίες που χρειάζεται ο χρήστης για να έρθει σε επαφή με την επιχείρησή σας.
iii). Ενθαρρύνετε τις αξιολογήσεις χρηστών Όταν λέτε ότι η επιχείρησή σας είναι καλή, δεν είναι αντιπροσωπευτικό. Αλλά όταν μια εξωτερική πηγή, που δεν έχει τίποτα να κερδίσει, το λέει, είναι πιο αξιόπιστη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα σχόλια των χρηστών είναι ισχυρά εργαλεία που θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε τις τοπικές ταξινομήσεις αναζήτησης.
Τελευταία λόγια
Ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα, έχετε μεγάλες πιθανότητες να αυξήσετε κατά πολύ τη θέση κατάταξης της ιστοσελίδας σας.Αν χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με το SEO είμαστε εδώ για εσάς, για να σας γλιτώσουμε χρόνο και χρήμα.
Leave a Comment