LinkedIn Marketing

Είναι το LinkedIn κατάλληλο μέσο διαφήμισης για εσάς;

Κάντε μία βασική ερώτηση στον εαυτό σας: Το προϊόν μου ή η υπηρεσία μου, μπορεί να ενδιαφέρει ένα κοινό επαγγελματιών, σε ένα social χώρο που μιλάει για business?

Συνήθως το LinkedIn είναι κατάλληλο για επιχειρήσεις που απευθύνονται σε άλλες επιχειρήσεις (B2B). Έχετε υπόψη σας άλλωστε ότι οι άνθρωποι που ασχολούνται με το LinkedIn είναι για να βελτιώσουν την καριέρα του, να βρουν δουλειά, να δουν τι κάνουν οι άλλες επιχειρηματίες. Εσείς λοιπόν καλείστε να απευθυνθείτε σε αυτό το κοινό.

Στόχευση του κοινού που μας ενδιαφέρει με βάση:

  • Μέγεθος επιχείρησης
  • Τίτλο (θέση) ατόμου στην επιχείρηση
  • Κλάδο δραστηριοτήτων
  • Γεωγραφική θέση
  • Δεξιότητες, εκπαίδευση
  • Ηλικία
  • Φύλο
  • Groups στο LinkedIn

Εδώ στο Socialista σας προσφέρουμε συγκεκριμένα για το LinkedIn:

Επαγγελματικό LinkedIn Profile


Δημιουργία και βελτιστοποίηση LinkedIn προφίλ για να γίνει το απόλυτο επαγγελματικό εργαλείο σας!

Εταιρική LinkedIn Σελίδα


Δημιουργία, ανάπτυξη στρατηγικής και βελτιστοποίηση LinkedIn Page (Setup, Overview, Description, Specialties, Cover images, multimedia).

LinkedIn Πανεπιστημιακή
Σελίδα


Δημιουργία αποτελεσματικής Πανεπιστημιακής σελίδας με δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας και ενημέρωσης.

Θεματικά LinkedIn Groups


Δημιουργία, ανάπτυξη και διαχείριση θεματικών groups για να έχετε το δικό σας LinkedIn Group.

LinkedIn Social Ads Campaigns


Στοχευμένες διαφημίσεις που θα αυξήσουν την προβολή σας στο LinkedIn.

Δομή της διαφήμισης

Οι διαφημίσεις που χρησιμοποιούνται εδώ, συνδυάζουν κείμενο με μια μικρή φωτογραφία.Επίσης, μπορούμε να βάλουμε και το λογότυπο σας αν θέλετε να δημιουργήσετε brand awareness.

Παράδειγμα διαφήμισης στο LinkedIn