Είναι το LinkedIn κατάλληλο μέσο διαφήμισης για εσάς;
Κάντε μία βασική ερώτηση στον εαυτό σας: Το προϊόν μου ή η υπηρεσία μου, μπορεί να ενδιαφέρει ένα κοινό επαγγελματιών, σε ένα social χώρο που μιλάει για business?
Συνήθως το LinkedIn είναι κατάλληλο για επιχειρήσεις που απευθύνονται σε άλλες επιχειρήσεις (B2B). Έχετε υπόψη σας άλλωστε ότι οι άνθρωποι που ασχολούνται με το LinkedIn είναι για να βελτιώσουν την καριέρα του, να βρουν δουλειά, να δουν τι κάνουν οι άλλες επιχειρηματίες. Εσείς λοιπόν καλείστε να απευθυνθείτε σε αυτό το κοινό.