Affiliate Marketing

Τί είναι το Affiliate Marketing και από πόσα μέρη αποτελείται ;

To Affiliate Marketing είναι μέθοδος στην οποία κάποιος προωθεί τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας online και αμείβεται μόνο εάν ολοκληρωθεί επιτυχώς μια πώληση κρατώντας ένα μικρο ποσοστό επί της πώλησης αντί μιας συγκεκριμένης αμοιβής.

Αποτελείται απο δύο μέρη:

– έναν διαφημιζόμενο, δηλαδή μια επιχείρηση που θέλει να προωθήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της στο Internet.

– έναν affiliate ή publisher, δηλαδή έναν συνεργάτη που προωθεί τα προϊόντα του διαφημιζόμενου στα ψηφιακά κανάλια του (website, blog, Facebook page κλπ.)

Οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία μιας καμπάνιας είναι οι εξής:

Το πρωτότυπο, ξεκάθαρο περιεχόμενο

Το περιεχόμενο των διαφημίσεων που θα εμφανιστούν στα ψηφιακά properties των affiliates σας, είτε αυτές είναι σε μορφή banner ή μέσω άρθρων που παρουσιάζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, θα πρέπει να δημιουργεί μια ξεκάθαρη εικόνα για την εταιρεία σας.

Η social media επιρροή των affiliates

Η εξάπλωση των social media έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο δεχόμαστε και αξιολογούμε την πληροφορία. Οι δυνατότητες προώθησης και προβολής εταιρειών και προϊόντων μέσω social media εξασφαλίζουν ότι το κατάλληλο μήνυμα θα βρει τον κατάλληλο στόχο.

Η επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ διαφημιζόμενου και affiliate

Αυτός είναι ο πιο κρίσιμος παράγοντας για την αποτελεσματικότητα οποιασδήποτε affiliate marketing ενέργειας. Οι διαφημιζόμενοι και οι affiliates δημιουργούν ένα οικοσύστημα, του οποίου κοινός στόχος είναι να επωφεληθούν και οι δυο πλευρές.

Η χρήση των κατάλληλων δεδομένων για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας

Όλα όσα έχουμε αναφέρει μέχρι στιγμής δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα, αν δεν μπορεί να υπολογιστεί η επιτυχία μιας καμπάνιας.

Χωρίς δεδομένα που να αφορούν την απόδοση των affiliate marketing ενεργειών (ποσοστό επισκεπτών που προέρχονται από affiliate sites, ποσοστό μετατροπής αυτών σε πελάτες του διαφημιζόμενου κλπ.), τότε καμία από τις δύο πλευρές δεν γνωρίζει κατά πόσον αξίζει η αρχική τους επένδυση στην καμπάνια ή τι πρέπει να διορθωθεί, ώστε να επιτευχθούν οι προκαθορισμένοι στόχοι.