Digital Marketing

Διαφήμιση στο Ίντερνετ

 

Αν πιστεύετε ότι η εταιρεία σας χρειάζεται τη διαφήμιση ως εργαλείο ανάπτυξης, τότε σίγουρα γνωρίζετε και τη σημασία της προβολής της επιχείρησής σας στο internet.

Tα τελευταία χρόνια η διαφήμιση και η επικοινωνία μετακινούνται με αυξανόμενο ρυθμό από τα παραδοσιακά μέσα όπως η τηλεόραση, ο τύπος και η out door επικοινωνία, στο διαδίκτυο. Η ανάπτυξη του digital marketing και της διαφημιστικής προβολής γενικά μέσα από το διαδίκτυο, συμβαδίζει με την αύξηση της χρήσης και της επιρροής του.

Η ταχύτατη εξέλιξη των τεχνολογιών ευνοεί την πιο γρήγορη και οικονομική προσέγγιση του κοινού και των καταναλωτών, αλλά και ο διαφορετικός τρόπος ανάγνωσης των μηνυμάτων, μέσα από τα ηλεκτρονικά μέσα, δημιουργούν ένα καινούργιο τοπίο για το marketing.

Αυτό φυσικά δημιούργησε και την ανάγκη για θέσπιση νέων κανόνων, προσαρμογή της στρατηγικής marketing στα νέα δεδομένα, αναζήτηση των νέων ευκαιριών που προσφέρονται, με αποτέλεσμα να μιλάμε για ένα νέο περιβάλλον marketing, αυτό που ονομάζουμε διαδικτυακό μάρκετινγκ (digital marketing)

Οι τρεις βασικές αρχές για την δημιουργία μιας σελίδας επιχείρησης:

  1. Προβολή
    Εξασφαλίζει ολοκληρωμένη παρουσίαση και αποτελεί από μόνη της ένα μέσο προβολής.
  2. Κύρος
    Εκφράζει το κύρος, το μέγεθος, την ποιότητα και τις αξίες ενός οργανισμού.
  3. Marketing
    Λειτουργεί ως ισχυρό εργαλείο marketing και ισχυροποιούνται οι πωλήσεις σας.

Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν διαφημιστείτε online

  • Το πρώτο και βασικό: Η διαφήμιση δεν είναι πανάκεια και δεν μπορεί να μας λύσει όλα τα προβλήματα. Για να είναι αποτελεσματική πρέπει να ακολουθούμε κάποιους κανόνες.
  • Η διαφήμιση δεν μπορεί να βελτιώσει ένα προϊόν, παρά μόνο την εικόνα του. Θα πρέπει να φροντίζουμε λοιπόν για την ποιότητα του προϊόντος ή για την προβολή της σωστής και όχι μιας ψεύτικης εικόνας του.
  • Η διαφήμιση δεν απευθύνεται οπουδήποτε. Θα πρέπει να γνωρίζουμε τις αγορές και το κοινό που απευθυνόμαστε. Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που αποτελούν αυτήν την αγορά. Πρέπει να βρούμε στοιχεία όπως ο μέσος όρος ηλικίας, το επίπεδο μόρφωσης, το φύλο κ.α.

Η ιστοσελίδα που καλούμαστε να φτιάξουμε για την επιχείρησή σας έχει περιεχόμενο το οποίο:

  • Δέν είναι αδιάφορο
  • Είναι αξιόπιστο
  • Είναι σχετικό με την επιχείρηση που προβάλλει
  • Είναι απλό και ευχάριστο,χωρίς να κουράζει
  • Δημιουργεί καλή φήμη γύρω από αυτό που προβάλλει
  • Είναι σωστά προσανατολισμένο γύρω από την επιχείρηση και τα προιόντα

Τι περιλαμβάνει το Digital Marketing;